nöh.
Ei ollenkaan niin raflaavaa oikeesti kun otsikko väittää.
Hyvällä fiiliksellä pukkaan tuon sohva-otukseni ystäväistensä hellään huomaan maisteleen hieman panimo-ravintolan antia ja koitan keksii itelleni jotain viihdykettä.
Tai siis oikeestaan onkin jo ihan suunnitelmaa illalla, mutta huominen on hieman tylsähkö päivä ehkä... Tai siis kun siihen ei oo mitään kivaa tiedossa.
Tänään meen noiden ihkuje proo-ämmien treenjä katsomaan . (siis en hauka tässä ketään ämmäksi vaan kyse on pro-am tanssista, jossa siis opettaja= pro ja oppilas=am tanssiikeskenään paritanssia ja sen oppilaan suoritusta arvioidaan...)
Suloisen suloinen valmentajamme Sam tulee taasen suomeen ja pakkohan se on mennä hengaileen mestoille kun maestroa taas näkee pitkästä aikaa! mahti tyyppi ja tosi taitava.
tässä otos aiheesta (ja ihqu sam <3):
Helvetisti vaan taas vihloo sydämen paikkeilta kun ei saa itse olla menossa mukana ja tanssimassa. Vielä pari kuukautta täytys malttaa polvea kuntouttaa... NIIIIIN ikävä tanssimaan. Se on mulle henki ja elämä. Kamala tunne kun yksi erittäin vahva itse-ilmaisun ja sressinpoiston kanava on ollu kohta 4kk kiellettynä.... ARGH!
Musiikki on tanssia ja ilmaisua varten, ei pelkästään kuuntelua ja paikallaan jäpittämistä varten.
Mutta onneks pääsee edes noita ihania immeisiä tänään treffaan ja ees fiilisteleen mukana. Tulevana viikonloppuna kun on isot kisat hesassa johon porukka mm. tuota pro-amia treenaa... Itse skippaan kisat, jopa katsojana, ja suuntaan sinne Lahteen mihin jussikin tänään lähtee.
Ei ollu oikeen sellanen fiilis et lähtisin itseäni ja vitutustani kiusaamaan katselemalla kun muut tanssii...
Ja kun poikien (Tail Shakers www. tailshakers.fi) keikka osuu lauantaille Lahteen niin mikäs siinä on lähtiessä tuon kanssa-sisareni (miehemme siis soittaa samassa bändissä) kanssa keikkaleskeyttä juhlistamaan ja sitä skumppaa tuhoamaan <3
Mutta huomiselle ois kiva keksii jotain.
Toivottavasti ainakin Kaisa ottaa mut kahvien merkeissä vastaan päivällä :)
2 kommenttia:
Voi että kun osaisin tanssia. Tai varmaan osaisinkin jos viitsisin vain opetella ;) Toivottavasti polvesi paranee hyvin ja pääset taas rakkaan harrastuksesi pariin!
jeps! Toivotaan! Ja mä voin kertoo, et olen ite tooooosi hidas oppimaan, joten jos mä oon oppinu jotain niin kuka vaan muukin oppii :D
Lähetä kommentti