3/25/2009

before he cheats


Juon tässä sohvalla kissan kanssa aamukahvia (tai siis kissalle ei nyt kyllä maistu, se hoitaa hyrisemisen puolestaan)...
odotan et televisiosta alkaa kohta mielenkiintoinen ohjelma homoseksuaalisuudesta.

Rupesin tässä miettimään ihmissuhteita ja seksuaalista suuntautumista.. Missä menee esimerkiksi bi-seksuaalisuuden rajat? Varmasti ääripäitä edustavat tietävät hyvinkin mitä suuntautumista edustavat mut entäs sitten astetta vapaamielisemmät?
Olen meinaan monesti keskustellut tässä asiassa ääripäitä edustavien ihmisten kanssa. Pari ystävääni jotka ovat todella tiukasti heteroja eivät voi ymmärtää miten esim minä voin niin avoimesti halata tai vaikka pussata naispuolisia ystäviäni. Monen kanssa olen jopa ns. suudellut ilman että siinä olis ollu mitään ystävyyttä erikoisempaa. Ja kyllä mä myönnän ihan avoimesti flirttaavani mm. yhden homo-kaverini kanssa ilman että se kuitenkaan tarkoittaisi samaa kuin joskus sinkku vuosina hetero-miesten kanssa flirttailu...

Hmm. Olenkin miettinyt et voiko joku laskea sellaisen esim puolison pettämiseksi jos suutelee omaa sukupuoltaan olevaa ystävää, ilman että siinä siis on mitään platonisia tunteita syvempää. Entäs jos suutelisi homo-ystävää, siis eri sukupuolta olevaa henkilöä? Itse en näkisi sitä varmaankaan ollenkaan pahana asiana jos oma mies pussaisi lesboksi tietämääni tyttöä, siis tietenkin niin ettei kyseessä olisi mikään ihastuminen... Hmm... Mitä mieltä muut on aiheesta?

Ei kommentteja: