
Ajattelin siirtymistä tänne Bloggerin puolelle, ystäväiseni esimerkkiä seuraten. Kunhan saan tuolla livejournalissa parin kuukauden sisällä blogini ns. "valmiiksi" niin aktivoidun täällä paremmin... On nimittäin niin etteä kuntouttelen polvileikkauksen jäljiltä kinttuani, ja sen edistymisen kertoiluun pidin tuolla livejournalissa blogia... Ja kun kuntoutus-osuus periaattessa loppuu toukokuussa niin silloin suljen myös tuon päiviksen. Mutta nyt jo kiinnostuneet saavat lisäillä kaverikseen.
Eli luvassa juttua 50´s hemkisestä elämästä. tai siis rakastan 40-50 lukujen muotia, musaa, autoja... kaikkea.
Ja rankahkoa bilettämistä, joten toisinaan saattaa olla viininhuuruisiakin päivityksiä luvassa.
Joten jos tälläisen draamakuningattern ja tyhjästä valittajan jutut kiinnostaa niin olet oikeassa osoitteessa!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti