3/25/2009

cry me a rivers, nimenomaan monikossa.

Iah järjetön kipu iski sydämen paikkeille kun etsiskelin tuolle rakkaalla almost-pikkusiskolleni muutamaa tanssiclippiä youtubesta.
Eksyin katseleen UCWDC:n kisavideota jossa tanssittava tanssi oli itsellänikin viime kesänä kisatanssina MM-kisoissa.

Ratkesin jo siinä vaiheessa kun bassot kajahtaa päälle ihan hillittömään itkuun...
Vittu että ottaa taas koville tää epävarmuus et tanssinko enää koskaan ja jos tanssin niin kuinka intensiivistä treeniä ja kisaa tuo polvi kestää.
SATTUUUUU, henkisesti.

Ei kommentteja: