Olipahan vaan kohtuullisen mukavainen ilta.
Tuolleen on oikeestaan ihan parasta lähtee kun ei ole minkään valtakunnan odotuksia minkään suhteen.
En edes iltapäivällä tiennyt kenen kanssa sitä tuonne pirskeisiin olis lähdössä.
No tosi kiva et Hande ja Iksu läks messiin niin mun ei ihan yssin tarvinu vieraammalla tallilla odotella mr. puolisoa tulevaksi.

Oltiin eka tuossa 8-tallilla aloittelemassa ja sieltä sit suunnattiin "keinukallion tallille" Klubi-iltaan. En ollukaan siel muistaakseni koskaan käynyt, mutta magee paikka. Harmi et pyörät oli suurinosa piilossa. Ois ollu kiva kuolailla harrikoita vähäm useempaakin. Mutte eiköhän heidän upeita rakennelmia taasen löydy V8:sta tai muista alan julkaisuista...
Mutta humalaista riitti.
Tuo VHH-ruokavalio on oivasti "huonontanu" viinapäätä ja en todella tarvii enää kun pari siideriä niin johan alkaa kolista päässä. Ja tää on ehdottomasti hyvä piirre koska, ennen sain kiskoa sikspäkillisen ennen kuin tuntu missään.... Korkeintaan alkoi närästää!
vaihdoin muuten tukan väriä aika radikaalisti... Suunta alkaa olla o oikea. En odottanutkaan et heti ekalla kerralla värinpoiston jälkeen tarttuisi tuo punainen mitenkään jätti hyvin.
Juureen nappas kii oikeen kunnolla, mut latvat kun on jo tietty paljon kuluneemmat niin ei oikeen niihin tartu.
Mutta voihan tässä nyt jokainen verrata itsekseen onko mitää muutosta ilmassa :)
Yep... Muut sitten ilmeisesti jatkoi vielä baariin, mut me miekkosen kanssa haluttiin himaan. Oli hieman muita suunnitelmia loppuyölle kuin baarissa "roikkuminen". Joka siis olis kyllä kanssa ollu ihan mukavaa, mutta mutta... No sanotaanko näin että ei olle kuluneella viikolla juurikaan oltu yhtä aikaa himassa joten ihan hyvää teki olla hetki keskenäänkin :D hmm...Muutenkin ihan hassu ilta, koska me ei olle mitään pusi-pusi-hali-hali-siirappia-yök-ihmisiä ollenkaan, mutta eilisen perusteella olis voinut luulla ihan jotain muuta. Näköjään meille sopii tällänen et hetkittäin ollaan vähän erossa toisistamme.
Jussini mun oli muuten eilen SM-kisoissa keilaamassa ja keilas ihan mallikkaasti. Hieman jopa yli oman keskiasrvonsa. 1387pist/6 sarjaa. Eli tosi ylpee saa olla. Hällä on hieman ollu hankaluuksia heittonsa kanssa joten tuo tulos noin vaativassa paikassa on kyllä tosi hyvä suoritus!
Mutta lopettelen nyt ja alan kampaan naamaani et kehtaan mennä lojumaan keilahallille kuudeksi tunniksi. Olis Jussin paikallissarjan kisa ja sit äiteen seuran finaali joka tarvii mennä ihmetteleen!
Palataan asiaan ja toivottavasti löytyy ees muutama lukija mullekin...
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti