3/18/2009

ai niii.... fiilistelin hieman kesäbileitä ja kesää odotellessa lauantain bileitä!

No Fool -video


Ai että mä sitten tykkään tuosta Anan kitaroinnista!

Muutenkin melkoisen absurdia katsella tota videoo, kun puolet väestä on vähintää naamatuttuja ellei jopa kamuja jne.
Mutta hyvä fiilis!

Ei kommentteja: