3/18/2009
ai niii.... fiilistelin hieman kesäbileitä ja kesää odotellessa lauantain bileitä!
No Fool -video
Ai että mä sitten tykkään tuosta Anan kitaroinnista!
Muutenkin melkoisen absurdia katsella tota videoo, kun puolet väestä on vähintää naamatuttuja ellei jopa kamuja jne.
Mutta hyvä fiilis!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti