Tyhmää et tulee nyt kaks blogausta samalle päivälle, mutta kun meni eilisen kirjuuttelu tän vuorokauden puolelle.
Unirytmi on aivan sekas, mutta toisaalta ehkä hyväkin niin koska seuraava työvuorolista on pelkkää yötä. Oikee rytmi valmiiksi päällä!
Olin tänään taas liehumassa tuolla kylillä ja aamupäivä tai siis oikeestaan iltapäivä meni jälleen pelaillessa.
Carcassonessa häviän AINA, se on niiiin monipuolinen etten osaa millään ajatella kaikkea! Vallankaan nyt ollaan oettu lisäosa "Torni" mukaan joka vaikeuttaa entisestään. Mutta addictoiva on.

Mutta menolippua mä rrrrrakastan, se vaan on niin mahtava. Periaatteessa maailman helpoin peli, mutta koko ajan keksii uusia juttuja jolla voi taktikoida.

Ihanaa oli ajella tuolla ympäriinsä kun alkaa vihdoin näyttää siltä et kai se keävt tulee...vaikkakin kamalaa loskaa jokapaikassa, mutta kun teitää et se tekee kevättä niin sen kyllä jaksaa o_0 ehkä...

Kävin mä sitten vähän ostoksillakin kun tosiaan tuota Johnny cashia oli viimein tullu tilille.... ah mikä helpotus!
Ostin naamanhoitoaineita:

olen vakaasti päättäny et nyt on kai jo pakko alkaa hoitaan naamaansa vähän paremmin tai kohta sitä alkaa näyttään 70 ryppyseltä mummolta ennenkun täyttää ees 30v!
sit yks neuletakki eksyi mukaan. Tuollanen ihana lyhyt malli (loistava esim kellohameen kanssa!). Musta tuossa oli jollainlailla jotain kivaa 60´s henkisyyttä. Ei näy kuvassa mut siinä on sellasta ihan pientä hopea"hilettä" myös.
Kolme nappia siis ja jää silleen hieman "auki" tuosta alhaalta. Ihastuin heti ja maksoi jopa 5euroa... (tarjoustalosta taas, hehheh :D)
Sitten ostin ajatellen taas tulevia tansseja, treenejä ja vallankin jotain funkahtavaa meininkiä, tollasen oikeesti aika karmeen paidan. ette tule näkemään tätä koskaan missään "radalla" tms mun päällä vaan se on sit se mun salainen tanssi- tai funky-minä joka tuota saattaa pitää... Mutta kun halvalla sai niin täyty hamstraa varastoon! BLIN BLING HO!
Mutta sellasta... Nyt odotan mun ihanan ravintorikasta ruokaa. Meinaan ranskiksia ja kanafileitä... NJAM.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti