3/20/2009

Double talkin' baby.

Nää päivät on kaikkein ihanimpia kun ei ole ensin mitään suunnitelmaa ja sit kanssaihmiset keksii juts sillon kaivata mua kun mäkin kaipaan niitä :D

Kävin tuon uusimman ystäväiseni (Mieheni veljen vaimoke Kaisa) luona kahveella.
Uskomatonta miten toisten ihmisten kanssa juttu vaan luistaa ja tulee aika syvällisiäkin juteltua vaikka kauaa ei ollakaan tunnettu.
Ja vaikka nyt ei pitäs vertailla niin kyllä mä vaan huomattavasti enemmän diggailen tästä lankomiehen nykyisestä emännästä... hmmm. Tai jos sanon kauniisti niin Kaisan kanssa koen olevani tasa-arvoisempi ja samalla aaltopituudella kuin erään menneen ihmisen kanssa.

Sit kaisukkaisen jälkeen nappasin tuon miun rakkaan rakkaan "almost-pikkusiskoni" Hanna n kyytiin ja mentiin kiinalaiseen herkutteleen. Tän päivän teemana tuntuu olevan puhuminen. Olen puhunu niin paljon ja ihan oikeita asioita.
Jotenkin tosi hyvä mieli kun taas tuntuu et asiat ja ihmissuhteet on tasapainossa. Ehkä oon hätiköiny ja pelänny viime aikoina taas ihan oman pään sisällä liikaakin. Mä kun olen niin tarkka siitä että en halua tulla mitenkään...hmmm.. miten sen sanoisi... "jätetyksi" missään ihmissyhteessa ja haluan olla hyvin kartalla mitä musta ajatellaan jne.

Mutta juu. mahti päivä ja hyvä fiilis.
Ostin jo dösä-lipunkin huomiselle, eli Lahteen lähtö vaan lähenee. Bueenoooo!
Pääsen siis aukaseen "ihan kohta" sen mun passion-skumpan.

Tän illan ajattelin sitten pakkailla ja laittaa vähän kasvohoitoa itselleni jne.
Meinasin myös kirjoitella kirjeitä ja muuta pientä kivaa. Kissan kanssa tässä kotimiehinä ilta. <3

Ei kommentteja: