3/16/2009

Joko mennään?




Siis meillähän on rakkaiden ystäväisten kanssa jo hotelli varattuna ensi elokuussa Englannin Blackpoolissa. Siellä (Winter Gardenissa) tanssitaan taasen World Dance Masters-kisat (Linedance) ja niihin ois tarkoitus sitten mennä tsemppaamaan suomi-typyjä ja -pojuja!
Hyvin pieni mahis olis itselläkin taasen kuluttaa kisaparkettia JOS lääkäri suostuu aikaistaan mun "tanssikiellon loppumista" ja voin tanssia suomen karsinnat toukokuun alussa...

Mutta joo. Kovasti olis jo hinku lähteä. Jotenkin rakastuin tuohon paikkaan tosi kovaa viime vuonna. Nyt kun vielä mitä todennäköisimmin tulee oltua turistina paikanpäällä niin voi keskittyä enenmmän siideriin ja "nähtävyyksiin". Haluan ainakin Pleasure Beachille noihin ihan jätti pitkiin ja hurjiin vuoristoratoihin!!!! Viime vuonna en päässy, nyt on PAKKO!

Löysin myös hyvän brittiläisen rockabilly gig guiden, ja Blackpoolissa näyttäs olevan joku hotelli missä on harva se viikonloppu rokkibändejä mm. Keytones tässä keväällä... Elokuulla ei veilä ollu paljonkaan tapahtumaa, mut luotan siihen et jotain ilmaantuu. JA AIVAN TAKUULLA meen kuunteleen, vaikka yksin, jos joku vähänkään kiehtova bändi on paikalla... oh-la-laa. Ois aika mahtavaa!

Mennääääään jo!


Keskustaa by night


Rannalta kuvaa keskustaan päin


Se IHANA huvipuisto ja yks vuoristoradoista!


WINTER GARDENS! Kyllä tuolla parketilla kelpaa kisata!

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Ihanan näköinen paikka :)

Poison Ivy kirjoitti...

Joo, mä hurahdin niin täysin! Mulla ei ollu mitään odotuksia koko maan suhteen, mutta oli kyllä mahtava. Toki toi blackpool on just oikeen turistirysä ja paikoitellen aika siivoton, mutta jotenkin iski minuun!