3/28/2009

home sweet home.

oon ihan kadena katsellut ihmisten ihania kuva-postauksia ja kun vihdoin tuo iiiihana kamerakännyni palas huollosta niin päätän nyt itekin yrittää alkaa napsiin kuvia sekaan.
Tykkäsin niiin kovaa tuon almost-pikkusiskoni blogauksesta jossa hää esitteli kivalla idealla päivittäisiä meikkituotteitaan. ja varmaan ihan hyviä vinkkejä, koska tyttöhän tosiaankin on hirmu kaunis joten vink vink :)

(kiinnostuneet menkää osoitteeseen http://hamishh.blogspot.com ja liittykää lukijoihin, tuo suloinen rockabilly-babe kirjoittaa mukavalla otteella).

Mutta joo, kuten jo avauduin meidän huonosta rahatilanteesta niin ilta menikin sen takia ihan kotona.
Raivosin mies-paralle kun rahat ei tullu ja heti miten alkoi kaduttaa koska tiedän et heidän sihteerinsä (joka maksaa palkat) on kokenut aika kovia viime aikoina ja minä vaan jaksan kiukutella... tyhmä minä.

Mä menin joku aika sitten vastaamaan facebookissa kyselyyn josta sai sit palkaks eurolla Uuni-ilmiön ekan dvd:n ja se onkin nyt sit tullu jo meille nuo 4 ekaa pakettia. Naurettiin vedet silmissä tolle Uuno muuttaa maalle leffalle tänään.


kissa oli kans mukana meidän leffaillassa, se tosin keskittyi muihin nautintoihin kuin elokuviin <3


Isäntä joi muutaman saunaolusen, mutta mun nautintoaineet koostui ihan muusta...


Olen tosi pitkään pyöritelly taas hinkua ja halua tehdä uusi rivitanssikoreografia jolla voisin kisata noissa tulevissa kisoissa. Nyt jostain syystä Fatboy nimisen artisti In My Bones on pahasti soinu kallossa ja tänään siihen sit lähti syntymään askelia. Olen aina ihan tulisilla hiilillä kun "luon" jotain. Myönnän että tanssin tänään, ekaa kertaa moneen kuukauteen...periaatteessa ei saisi mutta kun biisi on niin hidas ja pidin järjen päässä niin ei kyllä sattunu yhtään tms.
"tanssilakanat" odottaa vielä puhtaaksikirjoitusta..

Ei kommentteja: