3/30/2009

Huoleton on hevoseton mies, mutta entäs rahaton nainen?

No onhan tästäkin viikonlopusta selvitty vaikka siis money-honey onkin ollu tooooudella tiukalla, suorastaan ahtaalla.
Jussi sai sentään muutaman kympin lainaan duuninsa kassasta et sain bensaa ja jotain ruokaa edes. (niih ja sen piti ne kisansa maksaa kun ei voinu enää peruakaan...)

Noh, mie en meinannu saada yhtään nukuttua pe-la yönä kun menin nukkuun yövuorojen jälkeen liian kauan. Joten näytin aamulla ihan järkyttävältä pandakarhulta. harvoin meikkaan kun lähden ystejä tapaamaan mut nyt oli pakko freesata nassua.
Tässä joitakin tän hetken lempparituotteita (sorgen Hannajos koet et matkin sua :D)
Vallankin tuo meikkivoide, Make Up For Ever on mahtavaa!



Sit eikun aamuteelle ja aamupalalle Tiinuskaisen luo <3. tehtiin ihan tosissaan hommiakin tulevan tanssikisan kanssa, joten aikatauluja on väännetty ja nimiä ja kellonaikoja vilisee silmissä... Kyselin myös siitä mun tekeillä olevasta koreografiasta et saako auttamatta penaltya jos rumba musaan tekee jotain muuta kun rumbaa, siis vaikka pysys tahdissa. Ja suosittelihan tuo pitäytyyn Rumban perusteissa.
Työstä siis on jatkunut läpi viikonlopun :)
Pelailtiin taas vähän pelejä ja sit kun nuo hurjat alkoi kamalassa lumisateessa siivoileen pihavarstoonsa niin näin parhaaksi häipyy paikalta :P Reilu kaveri!


Poikettiin sitten tallilla jussin kanssa mutta ei siinä kauaa jaksanu olla kun tyypit kuunteli jotain ihan ihme paskaa ja täysiä. Oli osalla poijaista vähän iltapäivä kännäys menossa... Ja ei vaan jaksanu kuunnella sita humaltuvien miesten testosteronin täyteistä ölinää ja samojan asioiden jankkaamista...
Kummasti sitä ei huomaa samoja asioita kun itekin on nousu-huppelissa, mut sit väsyneenä jne alkaa nyppiä.
Ilta meni sitten torkkuen sohvalla, mutta jaksettiin sentään pari Uunoa taas tirskua läpi. Jussi osas ne molemmat melkein sanasta sanaan ja mulla oli jo tuon miehen replikoinnin seuraamisen kanssa hauskaa :D
Onko mulla muuten vähän ihana mies. Se oli repsukka ostanu viimesillä rahoillaan tuliaisia mulle keilareissulta kun siel oli keilahallin vieressa Brumbergin tehtaanmyymälä, nam... Arvatkaa oonko syönyt itseni kipeeks suklaata.


Nyt koitan keskittyä viel tohon taitoluikkaamiseen ja sit kai maate?

2 kommenttia:

Hanna kirjoitti...

Heh, miunkin puolisko osaa melkein kaikki Uunot sanasta sanaan ulkoa. Melkein ärsyttää välillä.

Poison Ivy kirjoitti...

hehhee :) kohtalotovereita! Mä olin ihan äimänä suorastaan. Siis oon tienny et ukko diggaa noista leffoista kovaa, mutta nyt kun niitä on ite kunnolla katsellu niin nyt vasta tajuaa miten paljon silläkin on sanavarastossaan "uuno juttuja". :)