3/22/2009

helvetistä itään.

Jepa jee.
Kotona ollaan ja podetaan jonkinasteista spagetti-bologneese ja mudcake yliannostusta.
Ja mä oon niiin hemmetin väsynyt etten jaksa yhtään mitään...ööö.
Niin löysä paska olo ettei mitään rajaa.

Mutta kivaa oli.
Tosin Kotiteollisuus oli just niin kauheeta paskaa kuin arvelinkin sen olevan. huhhuh. Varmaan 2 biisiä tunnistin ja loput vedettiin sairaalla örinällä ettei oikeesti ois voinu korvakuulolta sanoa lauletaanko siellä hindiä vai honolulua vai ihan supi suomeako mollotetaan.
Ja joo, Hynynen on varmaan olevinaan tosi hauska, mut ihan oikeesti kesken biisin mikkiin lausutut "tissit" ,"pillu" tai muut yhtä sisältörikkaat lausumat ei oikeen mun huonoon huumorintajuuni pudonneet.

Yep.
Seura oli mukavaa vaikka osoittain etukäteen täysin vierasta. ja siis hyvinkin eri lähtökohdista kuin meikkis, mutta kummasti sitä pieni nousuhumala ja rentoutuminen asettaa erilaisetkin ihmiset samanlaisemmalle tasolle... hmm. Joskus ulkonäkö pettää ja saa huomata että täydelliseenkin elämään mahtuu kovia ja surullisiakin säröjä.

Mutta loppuilta oli sitten enemmänkin mun omaa elementtiä. Eli rokettirollia TenDollarssissa.. TailShakers oli taasen ihan jumalattoman hyvä ja taasen kyllä tuo tanssikielto oli kovilla. Ja taisi se hetkittäin melkein unohtuakin. Piinaavat kaks kuukautta vielä jäljellä. ei PRKL!
Ihan sairaanhyviä uusia biisejä taas pojilla. mahtavaa mahtavaa mahtavaa.

Sijoitin kerrankin kunnon meikkituotteesen muuten ja olen totaalisen rakastunut! ostin tuolta kampaaja-maskeeraaja ystäväiseltäni Make Up for everin aivan jätti hyvän pro-meikkivoiteen... LOVE IT!
Ei tarvinu ollenkaan niin paljoo tunkee puuteria illan aikana naamaan ja se ei paakkuunnu edes mun kuivalla iholla. Ja ei ärsytä tai kirvele tms...
LOOOOOVEEEE!

Kuulin ihan loistoja uutisia myös Scandinaviam Masters kisoista.
Ystäväni Ani tanssi voittoon omassa sarjassaan! Aivan mahtavaa koska hänellä on rankka flunssailu-kausi pahasti soteku treenit. Onnea darling, olet ilmiö!
Myäs meidän oman tanssiporukan tytöt on vetäneet hienosti. Pystejä on tullut aj erityisen ylpeä olen meidän Quadsin voitosta! Mahtia tytöt, vastus oli melkoinen!!!

Toivottavasti joku on saanut "salakuvatuksi" videoo kisoista niin nään suoritukset itekin, nyt oon vaan kuullu näitä ylistäviä huhuja :)

Ei kommentteja: