oon ollu laiskimus ja jättäny päivittelemättä blogeroistani jonkun päivän. Iik v_ttu :)
Töissä taasen menee tää viikko valvoessa ja sit nautinkin taasen iiiihanista 6:n päivän vapaista. Että puskee niinkun uusi talviloma päälle tälleen viikko vanhan talviloman jälkeen. :D
Olo ei tosiaan ole tällä hetkellä mikään prisessa ruusunen vaan enemmänkin prinsessa ryysynen.
Lähdin kotoa aika vauhdilla iltapäivällä ja en JAKSANU vaivautua yhtään laittaan itseeni. Ilman meikin hitustakaan ja asuna aina yhtä seksikkään hotti huppari, tennarit ja perseetä lököttävät kuluneet farkut. Jessus näytin taas niin hyvältä.
Kaiken lisäks hiuskunontalo alkaa olla pesun tarpeessa ja haisee ihan kamalalle... Olin meinaan meidän jenkkitallilla muutaman tunnin ennen duuniin tuloa hengailemassa ja siellä kun väki polttaa tupakkia niin se haju tarttuu kun rutto...
YÄK... Täytyy katsoa oisko mulla tossa "laukkukaapissani" dödöä et vois ees sitä suihkia päähänsä :D
Jops..
Mua on hirvittäny lauantaista alkaen että onkohan mun polvessa jotain vialla (leikatussa)kun se kipuilee hieman. lauantaina tosiaan kun olin lähdössä sinne Simon ja katin luo Lahteen niin meinasin kaatua meidän pihassa ja horjahdinkin vähän. laikatussa jalassa vihlaisi ja se kipuili automatkan ajan. Illalla oli suht ok, mutta rasittuihan se pitkästä seisomisesta ja käveltiinkin jonkunverran.
En oo nyt liikkunutkaan sitten viime keskiviikon... PELOTTAA!
Seurailen sitä kuitenkin tässä nyt ainakin ne vapaat, koska tiedän et myös tää valvominen ja jalkojen päällä olo rasittaa sitä. Tarvis kai vetää myös burana kuuri taas oikeen kunnolla niin laskis turvotuksen aiheuttama mahdollinen pieni tulehdustilakin..
En kyllä oikeesti tiedä mitä teen jos siel jalassa olis jotain rusahtanu rikki uudelleen...
Ystäväni tosin lohdutti mua tänään (hällä operoitu ja kiristetty nilkka useaan otteeseen) et oli lääkärit sanoneet hälle että saattaa tulla pieniä "repeämikin" jopa korjattuun kohtaan koska se on kireämmällä kuin normaalisti.
Hirvittää vaan kun monet on kysynyt viimeisen kahden päivän aikana et onko polvi noin kipee kun kuulemma onnun... hmm. Kävely on vaikeempaa (vallankin jo istunu pitkään), mutta en mä nyt mielestäni niin erityisesti enempää onnu? ehkä...
Mutta aika rauhaksiin siis tää alkuviikko on menny.
Mukavissa merkeissä silti.
Olen treffannu molempina päivinä ystävääni jota taas hetkeen en ollu silleen kunnolla päässy treffaileen kun hän on ollu projektiensa kanssa niiiiin järkky kiireinen. Nyt on ollukin tosi kivaa olla ja lörpötellä ja kierrellä kirppiksellä jne. Lovely.
Huomena ajattelin eka et menisin salille, mutta saattaapi olla et uhraan päivän kodin raakkaamiseen. ihan kaamee kaaos taas himassa. uh.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti