10/27/2010

iiiiih x 1000

hihi.

Tähän päivään mahtuu aika monta iih-juttua!

iiiih-1) Aloitin aamun lataamalla 20 aivan ihanaa kuvaa koneelle! niissä oli joku tosi kaunis nainen joka oli kuvattu tosi kauniisti kiloineen ja kaikkine "kauneusvirheineen" päivineen ja silti se näytti niin perhanan hyvältä joka kuvassa.
Ja ihana miten niistä kuvista henkii myös tuulahdus ystävien aikaan saamaa uskoa itseen ja heittäytymistä tuttujen ihmisten läsnäollessa.
Oi Laura ja Minttu, (tietty muutkin TosiKissa-tiimiläiset) miten ison arvon annan noille kuville ja sille mahdollisuudelle että näen itseni kauniina!! kerrankin ihan silleen että voin näin julkisesti kuuluttaa koko maailmalle että vaikka tissini eivät ole terhakkaat, mahani näyttää ennemminkin makkaravuorelta, reidet muistuttavat selluliitteinensa kynnöspeltoa.... ja jatkanko?? :D -en.
Saitte musta esiin sen naisen joka haluan olla! wau!
Jos joku haluu kurkkaa ennakkoon pienen pienen siivun noista kuvista niin kurkatkaa mun blogin profiilikuvaa. Siinä mie täysin luonnollisena, ilman phostoshoppausta!

iiiiih-2) Näen pitkästä aikaa ihanaa, ihanaa tyttöä tänään! Onkin jo aika päivittää kuulumiset ja juoruta juorut...öh... siis enhän minä juorua minähän vaan raportoin :D
Mutta kivan kivan kivaa.

iiiiih-3) eilen tuli uudet piilolinssit postissa. Tilasin ennestään tuntemattomasta firmasta (saksasta) kolmeksi kuukaudeksi linssit ja postikuluineen tulivat maksamaan vaan 64e. Se malli mitä optikko mulle suositteli maksaisi istrussa esim yli 55e/kuukausi!!! Tätä merkkiä minkä tilasin ei ees saa kai suomesta kaupoista??? (biofinity toric). Olin ihan varma et ne tyhjentää mun tilin ja lähettää mulle kaninkakkaa kuoressa (minäkö epäluuloinen?), mutta palvelu oli loistavaa!
Tilasin 17pv linsskut ja 25pv ne siis oli laatikossa!
Pidän tätä tosi nopeana toimituksena koska mulla on todella paha hajataitto toisessa silmässä ja suomessakin meni viikko ennenkuin optikko sai tilattua mulle sopivat linssit. Mitään "varasto-vahvuuksia" on turha edes kuvitella.
Ihan visa electronilla pystyi maksamaan ja nettisivut ovat suomenkieliset ja kattavat! suosittelen siis kaikille: http://www.lenscatcher.com/FI/.648qo36m6c903q3eebh81vcgv21poudm Lenscatcher rulaa!
Ja nää linssit on tosiaan paremmat silmässä kun ne mun ekat!!! wauu!

iiiiih-4) Mun swingi-housut on valmiit sovitusta varten!!! jeeee! pääsen huomena koklaan mun pöksyjä! onko vähän ihanaa! <3

Oishan noita muitakin juttuja, mutta sit mennään jo liika henk.kohtaiselle tasolle ja muihinkii ihmisiin liittyviin asioihin niin eipä niitä nyt kai blogissa voi ruotia.

mut iiiiiih.ihanaa päivää kaikille!

1 kommentti:

Mallu kirjoitti...

Sä oot kyl niin kaunis! :) Ihana lukea myös, että menee hyvin.