10/23/2010

Olen ämmä!

Minä olen ämmä. pahasta päästä.
Minä juoruan ja panettelen. Useinkin. Olen keskeneräinen ja kateellinen.
Suutun ja kimmastun älyttömän pienestä, usein sellaisista asioista joita KUVITTELEN tapahtuneen. En malta selvittää aina faktoja vaan kuvittelen loput ja olen niiiiin verisesti sit loukkaantunut.

Olen epävarma ja oikukas. Kiihdyn nollasta staan sekunnissa.
En osaa purra hamamsta vaan pillahdan poruun tai alan tiuskia.

Mouhoan ja hämmennän asioista enkä osaa lopettaa ajoissa. Olen kärsimätön ja muka aina oikeassa.

Itken ja liioittelen, draamaan huolella.
Epäilen ja syyttelen... muita.

Mut muuten mä oon oikein kiva!