1. Viimeisin asia jonka laitoit suuhusi?- Juustoraastetta nappasin kiposta vähän suuhuni kun laitoin sen jääkaappiin...
2. Missä profiilikuvasi on otettu?- Ihan kotosalla vaan.
3. Osaatko pelata Guitar Heroa?- EN! Ellu ja Maria voi todistaa että olen siinä ihan sairaan huono!! haha, mut kivaa se on.
4. Nimeä joku joka sai sinut nauramaan tänään?- EI KUKAAN! En ole nauranut tänään :(
5. Kuinka pitkään valvoit viime yönä, ja miksi?-Puoli kahteen. Hai isännän pippaloimasta yhden aikaan yöllä-
6. Jos voisit muuttaa jonnekin muualle, muuttaisitko?- Just nyt voisin muuttaa pariks viikoks johonkin tuntemattomaan paikkaan. Mut siel sais kyllä olla tanssisali et vois treenata.
7. Kuka ystävistäsi asuu lähimpänä sinua?- Hanna-Kaisa tai Kaisa. Eiku työkamu Jaana asuu viel lähempänä?
8. Uskotko että eksät voivat olla ystäviä?- Kyllä ja vallankin ite oon esim puolisoni eksien kanssa erittäin läheinenkin.
9. Mitä pidät Dr Pepperistä?- Se on aika pahaa.
10. Kuka on ottanut profiilikuvasi?- Ite täällä blogissa olevan, tai itselaukaisin. Facebook profiilissa otetun on ottanu joku random swedu tyttö.
11. Kuka on viimeisin henkilö josta otit kuvan?- jaa-a. Peter Sandberg?
12. Oliko eilinen parempi kuin tämä päivä?- Ei juurikaan.
13. Voisitko elää päivän ilman TV:tä?- Tottakai. en juuri jaksa siihen keskittyä.
14. Oletko ärsyyntynyt jostakin?- olen, todellakin!
15. Ovatko ihmissuhteet kuitenkaan koskaan vaivan arvoisia?- Kyllä ne yleensä on ja paskat karsiutuu luonnollisesti ajan kanssa.
16. Oletko paha vaikutus, huono esimerkki?- Olen mä. Käyttäydyb usein typerästi, vastuuttomasti ja epäasiallisesti. cuul.
17. Illanvietto ulkona vai koti-ilta?- Nyt oli kotiloinnin aika.
18. Mitä esineitä ilman et pärjäisi päivän aikana?- kännykkä, avaimet, rahapussi.
19. Kuka oli viimeisin henkilö jota kävit tapaamassa sairaalassa?- tjaah. En mää muista, ite oon ollu viimeks sairaalassa :(
20. Mitä sanotaan viimeisimmässä tekstarissasi joka löytyy saapuneista?-No tottamaar, mä tosin menen keilahallille viideksi.
21. Mitä mieltä olet elämästäsi juuri nyt?- ihan helvetin hyvä elämä kunhan sais taas itsensä pois alakuloisuudesta ja märehtimisestä.
22. Vihaatko ketään?- en jaksa vaivautua. En vaan ole sellasten kanssa tekemisissä. Ärsyynnyn kyllä tiettyihin tyyppeihin ihan hulluna.
23. Jos katsoisimme Facebookkisi saapuneisiin viesteihin, mitä löytäisimme?- hahaha. laidasta laitaan. Voi luoja, siellä olis vaikka miä matskua ja vaikka kenestä :D :D
24. Mitäpä jos sinulle tehtäisiin huumetesti juuri nyt, läpäisitkö?- joo, en oo nyt mitään "huumelääkkeitäkään" joutunu viikkoon ottamaan.
25. Onko kukaan sanonut sinua täydelliseksi?- Ei ja juuri nyt jotain sellaista toivoisin.
26. Mikä biisi on jäänyt soimaan päähäsi juuri nyt?- Doooooon't stooooop believing, Gleestä!
27. Joku koputtaa ikkunaasi kello 2 yöllä, kenen toivot sen olevan?- Toivon sen olevan joku mun hulluista ystävistä joka pyytää mut vähän seikkailemaan :) Kunhan vaan kellään ei olis hätää klo 2 yöllä, se ei ois kivaa.
28. Haluatko lapsenlapsia ennen kuin olet 50?- en, koska en taida ihan muutamaan vuoteen edes lastakaan. Jos saan ollenkaan.
29. Mainitse jotain, joka sinun täytyy tehdä huomenna?- ryhdistäytyä ja lakata olemasta idiootti!
30. Ajatteletko liikaa vai liian vähän?- No aivan liikaa, eikö sitä muka huomaa???
32. Hymyiletkö usein?- en tietenkään :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti