Mietinpä tässä sellaista aihetta, että aika paljon pahaa mieltä aiheuttavat sellaiset ihmiset joilla on kaksi eri naamaa joista valitaan se parempi aina tilanteen mukaan.
On se nyt kumma jos aikuisella ihmisellä ei ole munaa kysyä tai selvittää asioita suoraan vaan pitää kerta toisensa jälkeen vatvoa toisten selän takana asioita. Jopa iha yksinkertaisia jotka selviäisi ihan yhdellä kysymyksellä tai lauseella.
Tälläisillä ihmisillä on ihan käsittämätön taito saattaa toiset ihmiset huonoon valoon, näyttämään idiooteilta! Omat kasvot pelastetaan hinnalla millä hyvänsä. :(
Mikä helvetti siinä on ettei voi sen vertaa astua ulos mukavuus-alueeltaan, asettaa ihan itsensä siihen mahdollisuuteen et joku kautsoo kieroon, sanoo vähän pahasti tai jotain sellaista. Onko se pelkuruutta vai silmän palvontaa että siihen huonoon valoon tyrkätään toinen ihminen ja ollaan edessäpäin niiiiiin viatonta että "enhän mää mitään tollasta sanois/tekis/ajattelis!".
Mistään ei oteta vastuuta vaan pyöritetään vaan samaa ja samaa myllyä päivästä ja vuodesta toiseen.
Joskus tekis mieli osata olla vitttumainen ja ainaisen "kaikki me ollaan erilaisia ja kaikissa meissä on vikamme, pitää ymmärtää muitakin" sijasta sanos vaan päin naamaa että VITTU GET A LIFE, vedä se naisellinen elin päähäs ja pakene vuorille. ah.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti