10/15/2010

Garage Party with Go Getters

Tässäpä kuvaien kera lauantain tunnelmia teille.
latasin kuvat koneelle tänään ja totesin etten yhdessäkään kuvassa näytä milläänlailla kovin valokuvaukselliselta vaan oon ihan totaalinen känniääliö ollut.
Lisäksi meidän tallin pojat ovat tasaisesti muistutelleet "miten sä olit niin päälläs". "älä ny oo ittelles nii anakara.Sullhan näytti olevan tosi kivaa" "sä olit koko illan positiivisin henkilö".
Eli suomeks tää tarkoittaa että oon häsänny ympäriinsä ihan sairaan rasittavana yliaktiivisena kouhona. Halannu ja pussannu kaikkia, vaikka väkisin ja silleen. HYVÄ TYTTÖ, JUURI NÄIN TOIMII VASTUULLINEN 30V ROUVASHENKILÖ.

Ja suolaa haavoihin... Rakas ystäväni muisti muistuttaa alkuviikosta että kun Go Getters aloitti soittamaan niin olin tarjoillut pojille lavalle koko ajan skumppaa, kantanut kaljaa ja shotteja. ja sit olin laukannu ympäri hallia ja parkunut kuinka ihanaa musta on että NE ON TÄÄLLÄ!! Appiukon olin halannu lyttyyn ja kiitellyt sitä kun se ohjelmatoimistonsa kautta hoiteli keikkaa niin et saatiin gettersin pojjat tänne.

eh. Nyt en enää tiiä mitä sanoa.
Niin ja sammuin sohvalle, hame päällä ja luultavasti haarukset levällään. Onneks oli sukkahousut ja musta pikkarit ettei mitään kriittstä ole vilkkunut.
Hei arvatkaa juonko enää koskaan??? _KYLLÄ!

No mut niitä kuvia....


Tail Shakers aloitteli iltaa, on ne niin mahottaman ihania ja rakkaita poikia :)


Ja sitä populaahan oli.... tässä vasta osa juhlakansasta.


Mä muistaakseni sanoin jotain siitä pussailusta.


Kohta alkaa hardcore-fanitus... NE ON TÄÄLLÄ! Ja rakkaani häärää lauteilla äänimiehen ominaisuudessa.


Kälykset edustaa. Just näin. Kaunista. Ja Anille pusu-terkkuja, huomaa special rannekoru! <3


Kyllä NE ON TÄÄLLÄ :) <3 looooooove.


Kaikkensa antanaut Peter. <3 Ihana ihana mies. Ihana ihana bändi.

1 kommentti:

Ani, Kokovartalofiilis kirjoitti...

Hihiii :) Hyvä että on käytössä!