Ei tarvitse olla mitään suurta ja mullistavaa, kunhan on aitoa. <3
keskipäivän jälkeen soi puhelin ja oli ihana herätä rakkaan ystävän "käskyyn" hypätä autoon ja huristaa "aamupalalle". Paikalle päästyäni aurinkoisella terassilla odotti mahtavat tarjoilut hedelmä-smoothieineen päivineen. oioioi.
Auringossa chillailua, naurua, puhumista, suunnitelmia.
Sellaisia ihan tavallisia asioita joista vaan tulee ihan helkkarin hyvä mieli.
Iltapäiväksi suuntasin sitten tanssisalille, jäätelön nautiskelun kautta tiätty! :)
Tulihan siinä hikoiltua sitten muutama tunteroinen.
Naurua ja kohellusta piisasi. Mutta myös niin paljon onnistumisen tunnetta ja huomaamista että kyllähän ne taidot kasvaa ja taas hetken päästä ollaan pidemmällä kuin aikaisemmin.
Ihanan ihana poika pyöritteli tätöstä läpi Twostepin, sheikkas menemään Cha Cha:t ja fiilisteli vielä (west coast) swingitkin. Työtä riittää, mutta onneksi nuo työstämiskumppanit on niin ihania kaikki!
Oli muuten aika jännä huomata viime viikonlopun skaboissa että oikeastaan olen jo tottuneempi melkeinpä tuon treeniparini vinetihin kuin varsinaisen pro-parini. Johtuen tietenkin siitä luonnollisesta seikasta että harjotuspari asuu muutaman kilometrin päässä ja pro-pari tuhansien kilsojen päässä.
ja vaikka tämä nykyinen pro onkin mitä mahtavin ja ihanin niin kieltämättä odotan kyllä innolla sitäkin aikaa kun tämä nuori treeni-parini saavuttaa vaadittavan osaamisen määrän ja kokemuksen ja hyppää proon saappaisiin. Siinä vaiheessa kyllä ei taida olla kahta sanaa kenen kanssa haluan pro-ameilua jatkaa :)
Mutta nyt mennään ajassa jo aika paljon edelle.
Kisatreenailun jälkeen oli vielä viikottainen "tavallinen rivitanssitunti". saatiin ihuna uus tyttönenkin mukaan. Kivaa Madde että eksyit meidän sakkiin! :)
Olipahan vaan taas puolitoista tuntia yhtä iloa ja tanssuamista. Tassut on aika väsynä nyt kun täällä yövuorossa koitan pakertaa.
Hieman hirvittää kun lupauduin ottamaan ekstra-siivousvuoron kakkos duunissani huomi...siis tälle (perj.) aamulle. Jää nukkuminen todellla vähiin kun sitten taas jo puoli kaks "pitää" olla menossa treenaamaan.
Rakas J lähtee viikonlopuksi keikalle... Snniif. Ainoo asia mikä tätä ihanaa päivää varjosti oli typerä kina herran kanssa puhelimessa. Kai sitäkin jännittää tai stressaa kun levynjulkkari kiertua tosiaan starttaa huomena. Ja kun perhanan levypaino meinas sössiä koko kiertueen! saavat meinaan levynsä painosta HUOMENA. Ei mennyt sitten ollenkaan taas viime tinkaan. Ihme sössimistä kun levyt piti olla jo 11pv ulkona...argh!

No muttä pääasia että pojat kerkiävät saada itäsuomen reissuun plätyn mukaan ja myyntiin!!!
kaikki siis seuraaville paikkakunnille seuraavina päivämäärinä niin pääsette ostamaan levyllisen loistavaa musiikkia ja kannattamaan suomalaista "käsityötä" haha:
21.5. Savonlinna, The Rocks
22.5. Lappeenranta, Old Cock
29.5. Hämeenlinna, Rantakasino -with Zernobyl Café
5.6. Huittinen, Pub Sininen Karhu
19.6. Lahti, Ten Dollars Saloon -with Back Beat Combo

p.s. en tajuu miks toi levyn kansi meni tollaseks "negatiivi"-väriseksi?
Ite jään viikonlopuks kotinurkille kun on tuota kakkosduunia (ravintolan siivoilua) luvassa vaikka ykkösduunista onkin vapaata! Aina ei voi valita. Erittäin mieluusti oisin rakkainpani ekaa levyä ollu juhlistamassa mukana, mutta toisaalta dollarin (tai punnan) kuvat silmissä hinkkaan pisuaareja jotta elokuussa päästään sit LONDONISSA shoppaan ja hengaileen hieman väljemmillä kukkaronnyöreillä!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti