
I miss the sound of your voice
Loudest thing in my head
And I ache to remember
All the violent, sweet
Perfect words that you said
If I could walk on water
If I could tell you what's next
I'd make you believe
I'd make you forget
So come on, get higher, loosen my lips
Faith and desire and the swing of your hips
Just pull me down hard
And drown me in love...
Elämä on joskus aika vitun vaikeaa.
Kamppailemista kaikenlaisten roolien ja osa-alueiden kanssa.
En jaksa ruotiaa asiaa julkisesti enempää.
Mutta sanonpahan vaan että aina ei onnistu jakaan aikaansa ja keskittymistään niin hyvin ja kaikille kun haluaisi.
Toivon vaan etten ole aiheuttanut peruuttamatonta vahinkoa ja asiat selviävät.
Nyt on vaan kirvelevä olo rinnassa. Harmitus, nolotus, vitutus. Suru ja pelkokin.
Ehkä tähän elämään saa taas jonkun punaisen langan jota seurata.
Tai ihan sama olkoon vaikka vihree lanka, kuhan taas rauhottus asiat.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti