Että tukin teidän aivonne, arvon lukijat, tälläsellä tyhjänpäiväissellä shaissella :)
1. KUN HERÄSIN... olin iloisen odottavainen päivän suhteen. Ystäviä, tanssia jne.
2. AAMULLA EN KOSKAAN...halua jättää hampaita pesemättä.
3. OLEN LUONTEELTANI...ailahtelevainen, tunteellinen, dramaattinen, uskollinen.
4. MINUA IHMETYTTÄÄ...joidenkin ihmisten käytös. Uskomatonta oman edun tavoittelua!
5. TEKISIN MITÄ VAIN...avioliittoni eteen.
6. LEMPIPAIKKANI KOTONA...oma sänky. Lämminpeitto ja iso kasa tyynyjä.
7. RUOKAA...ei ole tullu pariin päivään syötyä (lämmintä ruokaa) kun on ollu niin kuuma. ei vaan tee yhtään mieli.
8. SIIVOAN...ihan liian harvoin!
9. TARVITSEN AUTOA...päästäkseni kotoani yhtään mihinkään. Asutaan korvessa.
10. KAUPUNGILLA KATSELEN...mielelläni ihmisiä. Rakastan istua esim ulkoilmakahvilassa tai terassilla josta voi kyylätä ohikulkijoita.
11. SATEELLA...on pakko päästä paljainjaloin ulos!
12. ARVOSTAN...oikeaa ystävyyttä ja kestävää rakkautta.
13. OLEN RIIPPUVAINEN...rakkaudesta, kahvista, netistä, puhelimestani.
14. LUEN PARASTA AIKAA...montaa kirjaa yhtäaikaa. mikään ei kiinnosta kuitenkaan kunnolla.
15. MUKAVINTA ELÄMÄSSÄ...on pienet hetket, sanat, katseet... Sellaset jutut joita ei voi ees selittää.
16. PIDÄN SIITÄ...kun rakkaimpani ja ystäväni haluavat jakaa jotain ihan hassuja juttuja mun kanssa. :) parasta on soitto tai keskustelu jostain ihan omituisesta asiasta. Jostain mikä saa lyömään käden suulle ja hihkumaan "eikä, et oo tosissaa".
17. USKON VAKAASTI...siihen että kaks tiettyä tyyppiä on toisilleen sopivat ja että niille kehkeytyy vielä joskus jotain! haluan ainakin uskoa niin.
18. TÄNÄÄN PITÄÄ VIELÄ...mennä yövuoron jälkeen siivoon yks kapakka, sit maate ja sit treenaaaan!
19. KUUNTELEN MIELELLÄNI...monia biisejä jotka on sillä hetkellä jotenkin ajankohtaisia ja joista tulee ihania tyyppejä mieleen.
20. KUN KATSON ULOS...siellä alkaa aamu valjeta.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti