5/20/2010

Tällänen höpöhöpö tälläkertaa

Kävin ihastuttavalla saijalla vähän varkaissa ja vedetään tällänen tähän.

KYMMENEN ASIAA, JOITA VIHAAT:
1. Itsekkyys ja sellanen tietty minäminäminä-asenne.
2. Jahkaaminen
3. Valehteleminen
4. Kylmät ihmiset
5. Sitä että kohdellaan ihmistä kuin se ei olisi olemassakaan.
6. Pettäminen
7. Väkivalta
8. Yksin olemista sillon kun haluaisi palavasti jakaa jotain jonkun ihanan kanssa.
9. Chrohnin tauti
10.Suvaitsemattomuutta ja turhaa sievistelyä.

YHDEKSÄN ASIAA, JOTKA OVAT OMINAISIA SINULLE/LUONTEELLESI:
1. Ailahtelevuus
2. Räjähdysherkkyys
3. Kiltteys ja muiden edun oman edun edelle laittaminen.
4. Onnistun mokaileen usein, no saapahan lähipiiri hyvät naurut. "nolojen tilanteiden nainen"
5. En osaa pyytää apua vaikka todella mielelläni autan muita.
6. Olen maailman laiskin kotitöiden tekijä. Siivoton lusmu.
7. Naisellisuus. Monenlaisen kauneuden idean vaaliminen.
8. Tanssi, ilmaiseminen. Tunteellisuus. Draama
9. Puolustan rakkaitani henkeen ja vereen. Ihmissuhteet on henki ja elämä mulle.

KAHDEKSAN TAPAA VALLOITTAA SINUT JA SYDÄMESI:
1. Huomioiminen
2. Sweet nothings, kauniit sanat. Etenkin kuiskattuna silleen et vaan minä ja se toinen kuulee :)
3. Katseet, pitkät katseet. Sellaset silmät mihin hukkuu.
4. Rehellisyys.
5. Avoimuus ja leikkisyys.
7. Uskollisuus ja se että koen olevani erityinen ja tärkeä.
8. Olla oikeesti läsnä ja kiinnostunut.

SEITSEMÄN ASIAA, JOITA TOIVOT TÄLLÄ HETKELLÄ:
1. Et huomena (tänään) on ihana ilma ja kahvi-treffit onnistuu <3
2. Että Poikien levy tulis ajoissa ennen viikonlopun keikkoja ulos painosta, ettei ne saatanan pässit siellä firmassa kusis toisetn levynjulkkarikiertuetta.
3. Rakkautta, sen kestävyyttä. jalostumista.
4. Tanssitaitojen kehittymistä.
5. Ihanaa treenien, rakkauden, todellisten ystävien täytteistä kesää.
6. Terveyttä, itselle ja läheisille.
7. Parille oikein oikein rakkaalle onnellisempia aikoja. Rakkautta.

KUUSI ASIAA MITÄ TEET ENSIMMÄISENÄ KUN HERÄÄT:
1. katon puhelimesta kellon ja todennäköisesti tsekkaan myös facebookin tapahtumat. Minäkö addicti?
2. Kampean itseni ylös. Tunnustelen särkeekö/jumittaako lonkka tai polvi, tai selkä.
3. Pissin
4. Jos on kiire niin pesen hampaat syömättä mitään, jos on aikaa syön ja laittaudun enemmänkin.
5. Juon jotain.
6. Jos muistan niin otan kalkkitabletin ja vitamiinejä.

VIISI IHMISTÄ KETKÄ TIETÄVÄT ENITEN MURHEITASI?
1. Jussi
2. Tiina
3. Hanna x2
4. Äiti & Isi
5. Ellu, Maija

NELJÄ ASIAA, JOISTA OLET RIIPPUVAINEN:
1. Facebook, netti yleensäkin.
2. Rakkaus, ystävyys. rakkaat ja ystävät (hyvällä tavalla)
3. Tanssi.
4. Kahvi.

KOLME KAUNEINTA ASIAA, MITÄ SINULLE ON SANOTTU:
1. Rakastan sua eniten maailmassa.
2. Sä oot niin kuuma että muutat mut pian heteroksi :) (tää oli tilannekomiikkaa mut oli oikeasti ihan oikea kehu myös.)
3. Missä mä olisin ilman sua.

KAKSI ASIAA MITÄ PELKÄÄT ENITEN:
1. Rakkaimpieni fyysitä tai henkistä menettämistä.
2. Mielenterveyden pahaa järkkymistä.

YKSI TUNNUSTUS:
Musta kuolemassa on jotain järjettömän kaunista. Luonnollisessa sellaisessa. vallankin vanhan ja sairaan ihmisen kohdalla.

3 kommenttia:

Mallu kirjoitti...

Taidan mä kopsia tän sulta. :)(seuraa siis sun blogia. ;))

Poison Ivy kirjoitti...

ihanaa :)
Mä kans aloin heti lukeen sun blogia :) <3 pus pus muru!

Mallu kirjoitti...

Kivaa! :) <3 Pus pus takaisin ladylle!