Mä oon niin kova tyttö pyöritteleen ajatuksia päässäni... Ja oonkin mietiskelly oikeestaan koko kevään monessakin tilanteessa ystävieni ja ystävyyttä yleensä.
hmm.
Ensi katsomalta näyttäs ja tuntuis että mulle tärkeimmissä ihmisissä ei välttämättä oo juuri mitään yhteistä. Löytyy ihania, rakkaita tosi erilaisista lähtökohdista, elämäntilanteista, ikäryhmistä, ammateista, kiinostuksen kohteista. luonteen piirteiltään täysin päinvastaisia monet keskenään.
Mut joku niitä ihmisiä pakostikin yhdistää, niitä joiden kanssa tunnen olevani kotona vaikka olisin maailmojen päässä fyysisestä himasta.
Tässä funtsatessa oon tullut siihen lopputulokseen että mun parhaissa ihmisissä on yksi samanlainen piirre- Ja se on se että kaikki niistä tavalla tai toisella osoittaa ihmissuhteissaan aika selkeestikin että toinen on niille tärkeä.
hmmm... Tosi itsekästä oikeastaan, mutta tunnun tarvitsevan tyyppejä jotka kertoo mulle (itselleen rakkaille ihmisille yleensäkin) että "olet tärkeä". Ei ehkä sanoin, eihän kaikille muutenkaan ole puhuminen helppoa tai tärkeintä.
Osittain tää johtuu varmaan siitäkin että mulle mun läheiset on hirvitävän tärkeitä. Mulle on myös hirvittävän helppoa sanoa mulle tärkeille ihmisille että rakastn niitä. helppoa kosketaa, halata. ja viihdyn itse hyvin myös fyysisesti lähestyttynä, mutta vain sellasten ihmisten kohdalla joista välitän. Jos joku "ei niin mieluinen" tunkee fyysisesti liian lähelle niin huomaan pakenevani tai ainakin jäykistyväni niskakarvat pystyssä. Mun on esim vaikeampi tanssia vieraampien ihmisten kanssa kuin sellaisten kanssa joihin mulla on jonkinlainen tunneside, jonkunlainen hyväksyntä ja tuttuuden tunne.
En kauaakaan viihdy ihmissuhteessa jossa koen olevani vaan jonkunlainen.... ööö... ihailija tai ihan passeli vastaantulija. Vaikka tykkäänkin kuunnella ihmisiä ja olen monessa monessa asiassa iloinen toisten puolesta, melkeinpä aina. (Vaikka toisinaan vähän kadehdituttaisikin). Niih... ajatus katkes... ööö. Niin siis jos koen että mua ei oikeasti kuunnella tai että välittäminen ja toisen asioista kiinnostuminen on vaan yksipuoleista niin häippään aika nopsaa takavasemmalle.
hmmm- Aika pelottavan itsekästä oikeastaan!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti