3/31/2011

päivä 8. Suosikkikuva

Tähän kuvaan olis moooonta ehdokasta.
Niin monelta eri elämän alueelta.
laitetaan nyt vaikka muutama tähän.


Tässä yhdistyy monta tärkeää asiaa. ystävyys (Hanna-muru <3), Englanti/Lontoo, Ace cafee VIHDOIN!, oma elämäntapa ja "harrastukset". jne.



Jussi ja Pessi. Ikävä on pessiä vieläkii kova vaikka hän on paremmilla hiirimailla jo jonkun aikaa metsästellyt. <3


Yksi monista tanssikuvista. Finnissh dance masters 2010.


2003 ja häät, kuten saattoi arvata ehkä.

Ei kommentteja: