3/27/2011

Päivä 4: Harrastus

Tää on niin helppo et taidan tuutata useemman kuvan tästä aiheesta :)
haaahaaaa.

Päivä 4: Harrastus


TANSSI

Joskus humpataan ryhmässä... (Fun Twisters Finnish Dance Masters, 2010 marraskuu)


Toisaalta myös yksilötasolla täytyy mitellä paremmuudesta. (Finnish Dance Masters, marraskuu 2010. Hieno pärse-kuva, meikkis housuasussa vasemmalla)


Eikä unohdeta paritanssiakaan. Aikamoinen henkireikä sekin :) (World Dance Masters UK, elokuu 2010)

Ei kommentteja: