On ollut tässä lomalla aikaa surffailla netissä, katsella videoita ja kuvia koneelta tuota tekeillä olevaa valokuva-blogaus-haastetta varten.
En voinu tietenkään, enkä halunnutkaan, välttyä tanssikuvilta.
Myös tässä olohuoneen järjestystä muutettaessa siirsin pokaalini uuteen paikkaan kirjahyllyssä ja voi luoja mitä muistoja tulvi mieleen niiden tomuttamisen yhteydessä.
Kaikenlaista kalamiehen kaveria ja pitkiä yöllisiä keskusteluja, lämpöä ja läheisyyttä, haikeus itkuja, tappion karvasta kalkkia, onnen hetkiä kultaakin kalliimpia.
Nolouden ja hellyyden punan nousua kasvoille vanhoja kisavetoja katsellessa.
huh. on se niin oma ihana maailmansa ja ne ihmiset...
Kaivoin myös esille viime showdownissa saamani upean upean 30v lahja-kirjan. En päässy ekaa sivua pidemmälle vieläkään ilman että vetistelin taas ihan vesiputouksena.
Nyt alan odottaa jo tooooosi kuumeisesti (tai miten niin ALAN, oon jo alkanut marraskuussa) odottaa Tampereen reissua ja SHOWDOWN 2011 skaboja.
Tasan kolmen viikon päästä ne alkaa itseasaissa olla aika loppusuoralla tähän aikaan päivästä. Pro-ameihin valmistaudutaan kovaa vauhtia vai jokos ne peräti on menossa tähän aikaan???
Hui, mua kouras mahasta. Tiedättekö sen ihanan tunteen kun tajuaa et kohta se on menoo. Kun oottaa jotain kivaa ja saa niin vahvan mielteen siitä että ihan sekunnin sadasosan luulee jo olevansa siinä tilanteessa. aaaaawwwwwwwwwww.
Just tässä aamuni ratoksi myös suunnittelin asuja sitä viikonloppua varten. Keksinkin ihan jopa omasta vaatekaapista toistaiseksi ihan kelvollista puettavaa.
Lauantain ilta-gaalassahan on tuttuun tapaan teema-bileet. Tänä vuonna teemana on lelukauppa. oi <3
Löysin pienillä hankinnoilla ihan kelpaavan asun tähän naamiais-hulabaloonhon ja voin vaan innolla odottaa mitä nukkeja ja nallukoita vastaan tulee sen illan aikana. Ainakin viime marraskuun finnish dance masterssien full moon party oli aika menestys. :) hahahahaha.
Myös perjantai illan ilta-"bile" asun löysin omasta kaapista. Vielä jos miettis kenkäpolitiikkaa jne niin sit oiskii aika hyvällä mallilla hommat.
Kisapukuun tarvis varmana liimailla muutama strassi kun on päässy kisojen tiimellyksessä jokusia putoamaan. Löysin tossa siivoillessa mun kadoksissa olleet strassitkin joten liimaa vaan perään ja kiinni :)
Just korjauttelin mun tanssikengätkin joten saa westiä ja chacha:ta skabailla pykälää siistimmissä kengissä.
Mulla on vaan treeni-motivaatio aika hukassa just nyt kun mulla ei oo mun sarjoissa vastustajia tällä kertaa :P
Odotan jo innolla ensi vuotta kun mitä suuremmalla todennäköisyydellä aloittelijoista nousee ees joku likoista noviisiin ja saan skabailijoita. <3
Ja nyt kun en pääse sinne MM kisoihin kesällä lähtemään niin vähän syö intoo treenailla... möh. Typerää ja lapsellista, mutta minkäs sille voi.
ja vallankii kun tääkin viikko on menny yli puoliksi siihen et poden kipeetä lonkkaa ja kaakerran kun kana. :P nooooot nice. SI-nivel se siellä taas muistuttaa tulehduksestaan ja siitä kuinka kiva kaveri tää Crohnin tauti on erilaisine sivuoireineen. pärkkele.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti