Tää on paha....
paaaaaaljon on tärkeitä juttuja. puhelin ja tietokone vallankin.
Mutta se ois jotenkin liian oletettava valinta :D haha.
Tässäpä kuvassa näkyy kaksi vallan tärkeää juttua (Risto ipanan lisäksi).
Päivä 2: Suosikkitavara
Eli tietenkin vihki- ja kihlasormus <3
Jussi rakas oli aikanaan käynyt salaa ostamassa sormuksen ja kosi mua polvillaan lumihangessa uutena vuotena, juuri vuoden vaihduttua. Ihmettelin et miksi se alkoi "kiusata mua" leikillään tuuppimalla lumihankeen. Mutta sehän vaan pelas aikaa et muut menee sisällä. Ja sit se kosas.
OMG!
Voin kertoo et ystävien ilmeet oli aika näkemisen arvoiset kun menin sisälle vasen nimetön edellä ja en saanu sanaa suusta :) hihi. lööööv.
Ja vihkisormus on hyvin tärkeä myös siksi että se on mun isän äidin ja isän kihlasormus vuodelta -45. Pyysin sen isältä ja hänen veljeltään että saisin sen ja onneksi suostuivat. Se on tärkeä muisto isän äidistä joka ei elänyt niin pitkään että olisi nähnyt häämme.
Ja sitten tuo kilpikonna-rannekoru. <3
Se sai alkunsa näennäisesti ihan puolihuolimattomasti kun hyvin tärkeä ihminen väkersi sen.
Se vaan on sen jälkeen muuttanut tuohon ranteeseen pysyvästi ja saanut ison merkityksen.
Sain sen sellaisessa elämänvaiheessa jossa mulla oli tosi rankkaa ja tavallaan se on mun ajatuksissa saanut sellaisen symbolisen merkityksen että vaikka mä toisinaan oon aika pain in the ass niin on ihmisiä jotka on jaksaneet olla tukena.
Kaippa sitä vois ajatella jonain onnenkaluna. rakas se on ainakin.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti