Eli päätinpäs kaivaa kuvia tietokoneelta, koska niitä sieltä todellakii löytyy.
Turha alkaa sähläämään nyt kameran kanssa kun on tukka pystyssä ja sitä rataa :)
Päivä 1: Omakuva

Tämä kuva on otettu hotellihuoneen vessassa. TeiniXisti peilin kautta.
Kyseessä on parin vuoden takainen Linedance Showdown ja jaoimme pienen yhden hengen kopperon mitä parhaimmassa seurassa <3
Tässä kohtaa iltaa on taidettu jo muutama skumppa-lasillinen kumota.
Mielenkiintoisia kisasuorituksia on saattanut seurata kun edeltävänä iltana on kunto ollut noinkin utuinen.
Tää kuva ei sinällään ole mikään loisto otos, mutta tähän liittyy todella paljon hyviä muistoja k.o. viikonlopusta ja erinäisistä rakkaista ihmisistä.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti