
Tän vanhempaa kuvaa ei löydy koneelta kyllä, eikä muutenkaan digi-muodossa :)
Oon tässä päiväkoti-ikäinen ja tuo toinen tässä kuvassa on tuo rakas siippani.
Tän kuvan muokkas iskä aikanaan meidän hääkutsua varten. Luonnollisestikaan meistä ei ole yhteiskuvaa oikeesti ton ikäisenä :D
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti