3/21/2011

11 lakonista faktaa.

Okei.
Tunnustan. Mun oli pakko googlettaa mitä lakoninen oikeesti tarkoittaa.
Tavallaan joo tiedän, mutta sit en kuitenkaan.

Interwebin ihmeellisen maailman mukaan se on yhtäkuin: lyhyt, ytimekäs.

okei.

Ihana Ani Kokovartalo fiilis, klik klik. haastoi kertomaan 11 lakonista faktaa itsestään. tai siis itsestäNI :) Tässö ois sit.

- Olen erittäin huono sivistyssanoissa. Tykkäisin kovasti käyttää niitä mutta tiedän aika harvan merkityksen, oikein. Absurdi on ainoita.

- Autossa ajaessani mulla on todella typerä tapa. "ennustan tulevaa" radiosta kuulemieni biisien perusteella. Tyyliin niin että ajattelen vaikkapa "seuraava biisi kertoo tuleeko illan bilesitä onnistuneet". (noloa....)

- rrrrakastan naisellisia ja övereitä juttuja. hiuslisäkkeet, ripset, tekokynnet, korsetit. Mutta vielä enemmäb rakastan hetkeä kun saan repiä ne kaikki pois ja vetää verkkarit takas jalkaan.

- Puhun ääneen itsekseni. esim harjoittelen jotain tärkeää "keskustelua".

- Jos mun tarvitsee jossakin sukujuhlissa esittää jokin laulu, niin paras paikka treenata sitä on autolla ajaessa.

- Osaan puhua englantia aika kivasti, pääni sisällä. Ja yksin ollessani jopa ääneen. (kerroinko jo et puhun itekseni?). Mut kun pitää puhua jollekin ulkomaalaiselle, alan sönköttää ja meen lukkoon.

- Olen suunnitellu omat hautajaiseni moneen kertaan ja miettinyt ketkä mua jäisi kaipaamaan ja mitä ne sanois mun haudalla. (KOROSTAN ETTÄ EN TODELLAKAAN HALUA KUOLLA JA EN OLE PÄTKÄÄKÄÄN SUISIDAALINEN, hups.osasinpas toisenkin sivistyssanan!)

- Olen toivoton autokuski ja valkkaan hankalimmat mahdolliset ja hulluimmat reitit kun ajelen. Myöskin parkkeeraaminen on mulla hankalaa.

- En tykkää syödä vieraiden ihmisten aikana. En ainakaan kehtaa kauheesti santsata :)

- Illalla ennen nukkumaan menoa on pakko viimeiseksi käydä pisulla. Vaikka olisin käyny edellisen kerran vartti sitten vaikkapa. Muuten ei tuu uni.

- olen riippuvainen kännykästä ja netistä. todellakin.

3 kommenttia:

Kirsi Ringman-Salo kirjoitti...

IHANA toi autossa ennustaminen! :D Vähän oot hassu! Munkin pitää heti kokeilla.

Tiina kirjoitti...

Mulla on ihan sama toi iltapisu. Epäilen, että se johtuu jostain äidin opeista lapsuudessaa "pitää käydä pissalla ennenkö menee nukkumaan!" :D

Ani, Kokovartalofiilis kirjoitti...

Jee, haaste kiertää :)