4/05/2011

Parhaat palkitaan


Ekat MM-kisat 2008 ja innosta pakahtuva Newcomer Open sarjalainen! Ihana, ihana Winter Gardens, Blackpool Englanti.
Olenkin jo aiemmin puhunut että odottelen jo kovasti tämän kuun puoliväliä ja Showdown tapahtumaa!
Tiedossa on siis kisapukujen kimaltelua, tanssin huumaa sekä rivitanssin että west coast swingin saralla.




Voiton maljoja Showdownissa 2008 . vai juotaskohan tossa kuohuvaa pokaalista ihan sen kunniaks etten ollu viimenen??? :D haha


On siellä lauantai illalla myös Star Awards äänestyksen palkintojen jakokin.
Eli siis Star Awards on Suomen rivitanssimaailman oma äänestys jossa jokainen halukas saa äänestää omia suosikkejaan eri kategorioista. (Tästä pääsee äänestämään

Olen muuten päässyt itsekin ehdolle!
Tänä vuonna olen koreografiallani "This Much Is true" ehdolla ja myös kasvattiseurani DancALot Gang ja tällähetkellä aktiivisempi ryhmämme Fun Twisters ovat ehdolla.
Ihan jännää on nähdä ketkä tänä vuonna palkitaan kun paljon on avoimiakin sarjoja joihin voi äänestää ihan täysin omaa suosikkiaan.
(Toki joka kohdassa voi äänestää myös omaa suosikkiaan listan ulkopuolelta!)

Ainoot kisat jossa oon voittanut yksilö-sarjan??? :D Tais olla vuosi 2007 ja eka Showdown johon osallistui. Aloittelijat sarja :)

Yhtenä vuonna ollaan voitettu DancALot gangin kanssa tuo vuoden ryhmä sarja ja se oli kyllä tosi kiva ylläri!!

Hihi. Tulipas paaaaaljon muistoja mieleen kuns elasin noita vanhoja tanssikuvia.... Oivoi. On tuosta tanssimisesta vaan tullu niiiiiiin henkireikä. Ja hassua miten noita vanhoja kuvia esiin kaivaessa vieläkin muistaa ne tunteet ja hetket kuin eilisen.

Ja aivan ihanaa ajatella että alle parin viikon päästä otetaan taas lisää kuvai. Koetaan uusia fiiliksiä ja hetkiä. Nauretaan, jännitetään, jätetään yöunet vähelle. Korkataan vähän kuohuvaa. Ja vaikka mitä.
Ystävät ja totaalinen irtiotto arjesta taas viikonlopun ajan...

OI mä en kestä odottaa!!!! <3

1 kommentti:

Fiona Timantti kirjoitti...

Postaa video! :D Olis huippuu nähdä tanssijat tosi toimissa.
Ja joo, tanssiminen on yks parhaista asioista maailmassa! <3