4/10/2011
Päivä 19: Täällä minä asun
Täällä minä asun:
Meidän pihapiirissä nyt ei oo mitään niin erikoisen hienoo kuvattavaa, vallankaan ny kun kaikki on rempallaan :P
Joten tässä maisemakuvaa tosta kotitieltä. Matkalla LinnaCruisingiin Simon Lincolnilla med Simo & Kati. Rakkaat rakkaat ystävämme.
1 kommentti:
Satu
kirjoitti...
Haaste mun blogissa
10. huhtikuuta 2011 klo 21.22
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
1 kommentti:
Haaste mun blogissa
Lähetä kommentti