4/10/2011

Päivä 19: Täällä minä asun

Täällä minä asun:



Meidän pihapiirissä nyt ei oo mitään niin erikoisen hienoo kuvattavaa, vallankaan ny kun kaikki on rempallaan :P
Joten tässä maisemakuvaa tosta kotitieltä. Matkalla LinnaCruisingiin Simon Lincolnilla med Simo & Kati. Rakkaat rakkaat ystävämme.

1 kommentti:

Satu kirjoitti...

Haaste mun blogissa