eli...
Näin sen säännöt kuuluvat:
1. Avaa neljäs kansio, jossa säilytät valokuviasi.
2. Avaa neljäs kuva kansiossa ja julkaise se blogissasi.
3. Selitä kuva.
4. Haasta neljä blogia tekemään sama.
Tässäpä se olis sitten:

Tässäpä onkii Heli ja Risto.
Heepu on mun serkku ja käytänössä ollut mulle kuin pikkusisko aina. Vallankin lapsena oltiin paljon yhdessä ja hyvin läheisiä.
Risto puolestaan on edellä mainitun vauveli jonka erittäin ylpeä kummitäti olen!!!
Ripa on ihana.
Tässä kuvassa he ovat mummuloimassa Hämeessä tammi-helmikuussa 2011. Risto siis on vaan muutaman viikon ikäinen tässä...
Samalla reissulla kuulin että musta tulee kummi. voi sniif. se oli aika liikkistä.
Haastan seuraavat:
Tiija
SaiGu
Iepukka
Illu (jos se vaikka tän haasteen turvin jo alottas sen oman bloginsa.... :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti