Nooh. Mää ny vetäsen tähän useemman kuvan kerralla, eipähän tarvii selata montaa postausta sitten läpi.
Päivä 9: Päivän asu
Juu, ei tarvii vaatteilla koreilla arkena :D Ja vielä mä kerkeen tän viestin näpyttään ennen raporttia... näpy näpy.
Päivä 10: Tämä tekee minut iloiseksi

Ratkesin ääneen tän kuvan löytäessäni. Vuosi on 2005 ja paikka entisen Bar Virtasen vessa. Galloping Moose fanitytöt varmaan piilopullolla tai jotain? Niin miljardi hyvää muistoa tuli taas mieleen!!! Voi Hanna! pus
Päivä 11: Hullua

Tää ois sopinut myös tuon edellisen kuvan kohtaan, mutta koska tää oli niin hulluin syntymäpäivälahja ikinä niin saapi olla tässä. Ystävät salaa järkkäs viime keväänä mun seläntakana upeen syntymäpäivä yllärin ja hommas mut MM-kisoihin englantiin! Matkat, liput, osallistumiset, hotellit jne kaikki oli maksettu :D Tässä juuri lahjan saaneena selaan siihen liittyvää muisto-kirjaa
Päivä 12: Arkeni

Niinkuin moni omakotitalo asuja tietää niin tätä(kin) se arki on... huokaus...
Päivä 13: Teema “valo”

Mun rakkaat pojat. awwwwww. Edesmennyt hyrinämoottori Pessi ja edelleen hyvissä sielun ja ruumiin voimissa oleva Jussi(ni). Pojat suosikki puuhassaan, pötköttämässä kerroksittain.
Päivä 14: Talvikuva

Talvella saattaa olla liukasta! Koittakaahan tutut tunnistaa kuka kuvassa on just menossa jäisellä pihalla nurin?
Päivä 15: Rakkaus
Vasta vihittynä. Lööööööv.
Päivä 16: Mustavalkoinen omakuva

Päivä 17: Hetki

"sun HETKI" meni jo. Mää meen helevettihin tästä kun tarvii sen kameran kanssa hosua..."
1 kommentti:
good old times.. <3
miss them.
Lähetä kommentti