
Nuo meidän edesmenneet kissaherrat oli kyllä kuin yö ja päivä. Niin luonteeltaan kuin ulkonäöltään :D Toinen (pessi, oranssi) oli hiljainen ja rauhallinen. Ujo ja sellanen peräkammarin vähän höntti poika. Brian (harmaa) taas oli herra ja hidalgo. Näytti tunteensa suuntaan ja toiseen todella äänekkäästi. Mutta molemmat niin ihania. iso ikävä on yhä.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti