
Kirsikkakiertopalkinnon ohjeet ovat seuraavanlaiset:
jaa tunnustus eteenpäin viidelle inspiroivalle bloggaajalle;
kerro kolme asiaa, joita rakastat;
näytä rakastamasi kuva ja kerro siitä.
Nämä ei nyt tule sitten missään paremmuusjärjestyksessä, mutta nämä 5 saavat mut miettimään, iloiseksi, joskus surulliseksi ja huolestuneeksi, hihittelemään, ihmettelemään, tuntemaan sympatiaa, ihailemaan. Mikä mitäkin ja koskakin. Ennenkaikkea joku näissä koskettaa mua ja mun maailmankuvaani.
Diamond Stash/ Fiona Timantti. Diamond Stash
Ihastuttava nainen ja jakaa upealla otteella itseään inspiroivia asioita. Ja koska itsekin tykkään monista hänen inspiraation lähteistään niin tokihan blogi inspiroi minuakin. Melkeinpä jokaisen hänen postauksensa jälkeen tekee mieli laittaa mekko päälle ja korkokengät jalkaan , pakkasesta ja kiireestä huolimatta. Ihana Blogi!
Melindan höpsötystä/ Melinda Melindan Höpsötystä Tykkään tästä blogista hurjasti ja siitä miten melinda kirjoittaa ikäänkuin tavallista perinteistä päiväkirjaa. Hyvin pystyy hyppäämään sisälle toisen elämään kun kirjoitellaan hauskasti arjen iloista ja suruista! Kivoja arvontoja ja kuvapostauksiakin aika ajoin! tyyyyykkääään!
Olivia Rouge/ Olivia Rouge Olivia Rouge
Yksi mun ehdottomista Burlesque artisti suosikeista. Bloginsa on yhtä viehättävä kuin tämä nainenkin. Täällä vierailtua tulee aina tunne että elämään tarvii saada vähän Glamouria ja Burleskia.
Lion in a Coma/ Saiku Lion In a Coma
Tää blogi on niin ihana. Ja saa mut tuntemaan itseni aina niiiiiin vanhaksi :D haha. Mut toisaalta tässä käydään niin paljon asioista läpi jotka muistan omasta historiastani. Tämä tyttö tekis mieli ottaa syliin, halata piloille ja kertoa että elämä on ihan mahtavaa muutaman vuoden päästä!! Ja on se nytkin jo.
Koskettaa mua kovaa!
Pimeä tie, mukavaa matkaa / satusatusatu Pimeä tie, Mukavaa matkaa
Tää on mun yksi ehdoton suosikki. Tämän naisen tapa kirjoittaa saa mut tyrskimään ääneen naurusta usein. Siis tapa jolla hän sanansa valitse, ei suinkaan aina ne asiat joista hän kirjoittaa. Ihmettelen ettei tämä leidi ole alkanut kirjoittaa ammatikseen tai jotain vastaavaa meinaan luovuutta löytyy!
Ihana tyttö joka myös on ihan äärettömän sitkeä taistelija!
3 rakastamaani asiaa:
LÄHEISET:
ihan mies, perhe ja sukulaiset. ja ne ystävät. oi oi. En pärjäis ilman ihania ihmisiä ja ihmissuhteilua.
TANSSI:
Sillon kun ne ihmiset(kin) "pettää" olemalla ihan nuijia niin mikään muu kuin tyhjä tanssisali ja kova treeni ja siihen uppoaminen pelastaa. Mun henkireikä.
RUOKA:
ah. Kreikkalainen, Italialainen, Jouluruoka... ah. Hyvä ruoka, parempi mieli! Indeed!
Nii ja suklaa, punaviini ja kahvi!
KUVA JOTA RAKASTAN:

Heti kun puhutaan rakastamastani kuvasta tuli mieleen omat häät. Selasin niitä pitkästä aikaa ja tän kohdalla sydäntä vaan taas kerran kuristi. Mummoni menehtyi muutama vuosi sitten ja hän oli ymsi mun ehdottomista parhaista ystävistä. Olisin halunnut hänen näkevän mut kisalattialla parini kanssa (ja yksinkin), olisin halunnut hänen saavan sylitellä ehkä joskus lapsenlapsenlastaan (jos sellaisen joskus saan, onneksi edes tuo serkkulikka saa pian!). Ei taida kulua päivää tai viikkoa etten olisi halukas tarttumaan puhelimeen ja soittamaan mummolle milloin mistäkin. Ihminen jonka kanssa puhuttiin kaikesta maan ja taivaan välillä. Kaksimielinen kun mikä ja niin täynnä huumoria. Ja teki maailman parhata lihapullat.... äh. Nyt loppuu tai alan itkeä.
Ja Jussi. Sanat ei riitä kertomaan. En olsi tässä tänään ilman häntä. Ei olis ollut hyviä syitä taistella.
4 kommenttia:
<3 !
ihan itselles vaan syrämmiä ihana tyttö :)
Oih! <3 Kiitos. :) Kiitos myös sulle, kun kirjoittelet todella kivaa blogia. :)
Kiitos hanneli :)
Lähetä kommentti