Mä olen koittanut ajatella että on se hienoa kun meillä on suomessa neljä erilaista ja upeaa vuodenaikaa.
No kolme niistä onkin hyvin mieluisia, mutta tämä neljäs se vaan vuosi vuodelta koettelee mun hermojani enemmän ja enemmän...
Olenko mä vaan niin suppea että en ymmärrä tätä?
Nauttiiko joku siitä että kylmyys salpaa hengen, varpaat muistuttavat jo hetken ulkoilun jälkeen kehnolaatuisia pakastettuja nakkeja. Iho kuivuu korpuksi. Olo on tukala kun koittaa pakata päälleen monta vaatekertaa. Auto parka inisee tuskissaan kun pimeyden keskellä kaivaa sitä esille hangesta!
Talviurheilu ei kiinnosta. Turha edottaa hikilankkujen virittelyä koipiin tai luistimilla taiteilua. Ei ei ei.
Antakaa mun nukkua kevääseen asti jooko? Jouluna voi herättää syömään!
2 kommenttia:
Kuka sen on keksinyt, ettei kesästä nauttisi niin paljon, jos meillä olisi se aina? No, keksi kuka keksi, mutta ihan turha yleistää. Mä olisin uskonu kyllä ihan vaan sillä, että mulle olis näytetty vaan yksi talvi niin olisin ollut loppuelämäni onnellinen ikuisesta kesästä...
juuri näin!!!!
Ei tarvii todietlla mitään tälläsillä -20 keleillä! yäk!
Lähetä kommentti