11/02/2010

hyyyyyypeeeerrrrr

oi ihmiset.
Olen taas siinä tilassa. ihanassa ihanassa hyperaktiivisuuden tilassa jossa melkein maanisena paiskin hommia. palkallisia ja palkattomia!
Mä jollain erittäin kieroutuneella tavalla rakastan sitä kun tapahtuu paljon ja on paljon asiaa hoidettavana. Siis sillon kunse tapahtuu omasta tahdosta ja asiat on kivoja! tai liittyy omiin kiinnostuksen kohteisiin.

Reilu pari viikkoa ja saadaan viettää Finnish Dance Masters-viikonloppua ja sillon tää kaikki ihana vaivannäkö palkitaan :) Ihanat tanssiystävät ympäri suomen ja vähän muistakin maista. Tanssia, oppimista kisaamista juhlimista. Strassien kimallusta, glamouria, musiikkia, naurua, ystäviä. Muutama kyynelkin, mutta onnesta tietenkin.
Oi mun sydän polo uhkaa jo nyt pakahtua!!!

Tervetuloa vaan Hattulan Petäys resortiin kaikki katsomaan ja ihmettelemään. 19.-21.11.

Tässä seuraavat viikot kuluu käsiohjelman, kisanumeroiden, kaikenlaisten listojen ym laatimisessa. Ja pakko sanoo että mä vaan niin tykkään siitä. En niinkään osaa askarrella, mutta tällästä näpräämistä osaan tehdä! <3.

ja jotenkin se tunne et näkee miten tulee valmista ja saa olla tekemässä upeaa tapahtumaa on vaan niin kiva! Mun roolini on enemmänkin tällänen etukäteistekijä. Toisilla on rooleja itse tapahtumassa, juontoja, DJ-hommia, lipunmyyntiä...you name it! Yhtä tärkeitä kaikki tyynni! Porukalla me se kootaan ja viedään läpi ja sunnuntai iltana toivon et löytyy se syli joka halaa kun väsy, huojennus, ilo haikeus jne nostaa tipan linssiin. ihan vähän vaan. :)

Ei kommentteja: