Joo tää on taas sarjassamme niitä postauksia jotka pitäs jättää tekemättä.
Pelkkää valitusta ja rutinaa.
Joten he, jättäkää suosiolla lukematta :)
Oikeesti.
Kirjottelin tossa taannoin siitä etten pääse sinne MM-kisoihin skabaamaan.
Oon koittanu ja koittanu ajatella et se on vaaaaan yks reissu ja vaan yks kisa, mutta tää syö mua nyt ihan liian paljon siihen nähden että voisin vaan sivuuttaa sen.
Myönnän että katkeria kyyneliä on ihan konkreettisesti vuodatettu moneen kertaan.
Ei sillä että sieltä mitään huippu sijoituksia olis tullu tänäkään vuonna varmaan, mutta se kokemus ja fiilis. voi vittu.
Huhtikuun puolella ois toinen vuoden tärkeimmistä kotimaan skaboista, mutta mun treenimotivaatio on ihan mennyttä. Surkuttelen vaan itteeni ja tätä tilannetta, vaikka pitäs tehdä kovaa duunia että selviää kotimaan skaboissa kunnialla ja jos vaikka arvostelutkin ois paremmat kun marraskuuussa.
Jotenkin vaan tuntuu et asiat tanssin suhteen koki kolauksen ja tuntuu vaikealta mennä treeneihin.
Tänäänkin skippasin maanantaian normaalit humpat. Siis ei ois ollu ees mitkään kisatreenit. Mut jotenkin en vaan halunnu nyt nähdä ketään.
Ja toki rahatilanteellekin tekee hyvää olla himassa joskus...
Nyt vaan pitäs jollain saada motivaatioo ja treenaa ihan yhtä kovaa vaikka vuoden isoin tavote putoskin pois. Ens vuonna on sarjanousijoita tulossa ja saa alkaa pistään oikeesti tossua toisen eteen jos haluaa pärjätä. Nyt on tänä vuonna ollu huonosti noita vastustajia kotimaassa tässä mun sarjassa. Mutta eiköhän niit ens vuonna useempi jo nouse novice openiin uusia tanssijoita.
Nyt jos ihan lopahdan nyt niin sit onkin ens vuonna tekeminen taas päästä kärryille...
Viikonloppuna saapuu meidän ihana pro-am opettaja englannista ja ois tunti tolkulla tanssia. Mut tavallaan ei huvita yhtään. Toki se taatusti on taas ihanaa kun pääsee vauhtiin mutta just nyt voisin vaan skipata koko viikonlopun. olla vaikka duunissa kahta vuoroo putkeen. saispahan sitä perkeleen rahaa ainakin josta niin aina on pulaa tässä elämässä.
Ai vittu mua kiukuttaa ja surettaa.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti