Tätäkö tosiaan niin kovasti kammoksuin että edellisestä käynnistä oli vierähtänyt kuukausia jo varmaan useamman kymmenen verran. Sanotaan ihan suoraan että vuosia.
KANNATTI VARMAAN? -not.
Olin siis tarkistuttamassa leegoni, eli purukalustoni.
Ja täytyy sanoa että on toi hammaslääkäröinti kehittynyt sitten viime näkemän.
Siinä ne vaan nappas kaikenmaailman röntkenitkin samassa penkissa maaten.
Joku helkkarin kapula vaan kitaan ja nips naps, sit oli tietokoneen ruudulla kuva että kunnossa ne on :)
Hammaslekurin tuomio oli armoton. Huiput hampaat!
Siis yksi pieni reikä joka tossa parin kuukauden päästä hoidetaan pois päiviltä ja suuhygienistille olin varannu muutenkii ajan.
Joten ainakin joku paikka meikäläisessä toimii.
Mut on se jotenkii vaan nöyryttävää maata monttu levällään siinä penkissä, uskomattoman cuulit suojalasit päässä. Joku ronkkii sun suutas ja huutelee käsittämättömiä "nelonen kakkonen", ""purupinnassa alkavaa". jne.
vain yksi mulle tehty toimenpide on nöyryyttävämpi ja se on tuo Colonoscopia. Ja siitä ette tahdo tietää lisää.
3 kommenttia:
Arvaa imkä toimenpide tehtiin mulle tänään? Kyllä vai.
Kamalinta oli se juoma mitä piti juoda eilen illalla ja tänä aamuna. Ja se yksi mutka suolessa kun tuli vedet silmistä ja huuli alko väpättää. Muuten luulin että olis ollu paljon kamalampaa ja nöyryyttävämpää. Mun mielestä gynekologikäynnit on nöyryyttävämpiä :D
Hyvä muistutus siitä että pitäisi munkin varata aikaa hampitohtoriin. 2 vuotta on aikaa edellisestä käynnistä ja se lekuri sano silloin että riittää 2 vuoden välein käynti, koska mulla on kans kohtuu hyvät leegot. Mutta nyt se 2 v on tullut jo aikoja sit täyteen ja mä en oo vieläkään varannut ees sitä aikaa...
T:illi
Voi satu. TIEDÄN mikä fiilis.
Toivottavasti sulla oli nätit suolenmutkat ja kaikki hyvin.
Se alkuvalmistelu on ihan kamalaa, vallankin kun ne vaihtoi vuoden sisällä sen aineen toiseen. Vuosi sitten oli sellanen pieni puteli joka sekoitettiin kolmeen tavalliseen vesilasilliseen ja ne sit illalla ja aamulla.
Nyt on sitä hirveetä jauhetta... voi yrjö.
Täällä meidän kylällä on mahtavat lekurit, mut ne ainakin tumppaa kunnolla lääkkeisiin kun sanon et mua jännittää. :)
Mut onneks olkoon, se on ohi nyt ja pian varma tieto että sulla on toivottavasti kaikki hyvin!!! <3
Illu: tsemppiä hampitohtoriin, oli vähemmän pahah kokemus kun muistin!!!! Ja aloita muuten ihmeessä se blogi (mielellään tänne bloggeriin niin mä muistan lukeekin sitä :D).
Lähetä kommentti