tein tänään itselleni ison askeleen.
Otin yhteyttä ihmiseen jonka kanssa on ollut vaikea tilanne useamman hetken.
Oli aivan ihanaa ja vapauttavaa kun kirjoittelimme asiasta ja päädyimme heiluttamaan rauhan lippua.
Liikoja pohjamudissa möyrimättä, vapauttavaa olla taas ok :) <3
1 kommentti:
Tästä tuli mieleen että pitäisi miunkin erään entisen ystävän kanssa varmaan jotain sovintoa hieroa, kun ei ystäviä ihan joka orrella kasva. :) Mukavaa että sie olet saanut asian hoidettua noin hyvin!
Lähetä kommentti