Mutta kun en enää määkään rakasta!
Morjensta pöytään mupelot.
Oikeesti.
Onko koskaan käynyt niin että kun jotain tapahtuu niin kohta tapahtuu sitä samaa (yleensä paskaa) sitten oikein urakalla? häh? että mitäkö?
No niin. kaikki alkoi siis tuossa kun olin kipeenä noin viikko sitten? (ehkä? muistaakseni?) Armastus meni mun autollani treeneihin ja mun piti raahautua tukka paskasena ja kissankarvaset verkkarit jalassa (nam, plyyssi penkit tykkää!) lähikauppaan sipsin ja kalapuikkojen ostoon. yay.
No eihän se Letukan perkule lähteny käntiin. Siinä on joku ihme vika ettei avain kierry virtalukossa viimeseen asentoon joka siis luonnollisesti starttais caaran. Virrat menee päälle mutta jotain siellä taitaa olla jossain välissä? maybe?
No seuraava viikko pärjättiin yhdellä autolla kun Jussini mun oli puolestaan vällyjen välissä kippeenä....
No nyt sitten palasin takas arkeen ja töihin ja Jussi myös niin eiköhän tuo mun baijerilainen paskakasa, elikkäs hitlerin viimenen kosto, elikksä wolkkari tee taas jonkun iiiihan viiitun siistin "sammun yhteen kaunpungin isoimmista risteyksistä"-tempauksen. jeps. Eli siihen vaan mitään varoittamatta sammu se kakkiainen. ja käyntiin ei lähde, ei millään...
No Siinä sitten kipsuttelin mun upouusissa (on muuten ihan sairaan mageet) korkosaappaissa punanen tukka tuulessa hulmuten (kuulemma olin aika hot sanoi ystäväiseni joka oli mut nähnyt ja ajanut ohi...hahahhaa :D) iiiiiihan paska paniikissa, kunnes joku kiltti kraka-setä tuli hyyyyyviiiin raaaaauhoittavasti puhumaan mulle ja ja auttoi työntään auton sivuun (toki se ensin halusi testata saako se mun auton ITSE käyntiin ja muisti myös kysyä onko mulla bensa lopussa...hei DAAA! :D).
No Sit jo hetken päästä armastukseni pääsi auttamaan ja saatiin siihen apuun myös yksi tuttu nuori mies ja auto läheiselle parkkipaikalle tuupaten!
ja on muuten vieläkin siellä! PRKL. Jussi on vaihtanu siihen tänään jos minkäkinlaista osaa ja ei vaan paska käynnisty. Huomena vielä koittaa vaihtaa jonkun osan... TOIVOTTAVASTI alkaa skulaan sitten.
tai muuten mä upotan sen kakkakasan Vanajaan 8siis jussi ei ole kakkakasa, vaan se auton ruoska!)!
No tää päivä siis meni ihan reisille. Mulla oli TIETTY pätkä-aamu (7-12) ja yö (klo 21->), juurikin sopivasti tälläseen väliin kun yksi ainoa auto käytössä...
Jussi raasu heräs viemään mut seikalta duuniin ja metsästi työn ohessa paskattiin osia. No sit klo 12 soiteltiin ja hän on töissä jumissa ja ei ole päässyt vielä korjaan mun autoa sinne hemmetin parkkikselle (siis mikä on täysin ymmärrettävää, koska hänellähän oli tietty työpäivä!) No ei muuta kun mä sitten jään pätkäaamun päälle odottamaan et jos se saisi sillä puolan vaihdolla toimimaan (kuten edellisen kerran saman vian ilmaantuessa...) ja JOS jussi sen ehtis pian tehdä.
No kaikkien mutkien ja sen saatanan ruostekasan käynnitymättömyyden takia mä sitten edelleen kellon käydessä kolmea olin duunissa (ja siis en voinut edes tehdä tunteja sisään koska lain mukaan pätkäaamusta pitää lähteä klo 12 jotta lepoaika ennen yövuoroa täyttyy...Eli siis hengasin työmaalla VAIN ja AINOASTAAN odottelemassa kyytiä...)
Olisin voinut tietty lähte busseilla tai takseilla sompaan kaupunkiin, mutta idea oli että odottelen ett JOS sen auton saisi toimimaan...
Kolmen maissa petti hermo (miettikään ite, jos tiedätte että ette oo edellisen yönä juuri nukkuneet ja tiedätte että kuuden tunnin päästä pitäs olla jo TAKAS duunissa mistä siis ei oo päässy vielä edes lähtemään...) ja aloin soitella ihmisiä läpi että voiko joku viedä mut johonkin suuntaan missä pääsen NUKKUMAAN. No kukaan ei tietty sitten vastaa puhelimeen... GREAT! Just MUN tuuria :D
No sit Jussi sai jotenkin järjestettyä hetken duunista että pääsee heittään mut porukoille nukkumaan (mun porukat asuu suht lähellä jussin duunia) ja samaan syssyyn soittaa jo sit äitikin että mikäs hätänä, hän voi hakee sut töistä.
No sanon sitten äidille, että hae vaan ja mä soitan jussille ettei tarvikaan tulla.
No TIETTY jussi puhuu koko automatkan kännykkäänsä ja en saa sille sanaa ettei tarviskaan tulla.
No se kurvaa pihaan ja mä puolestaan sitten äitille soittaan että älä tulekaan mun duunista hakeen vaan jussin duunista vaikka. No kuten arvaatte, ÄITILLÄ ON PUHELIN ÄÄNETTÖMÄLLÄ.... jep.
Eli lopunkaiken kaks ihmistä ajaa ihan turhaan mun takia ympäri kyliä...jeeeeei! :P
Onneks kumpikin ymmärsi homman nimen ja pääsin vihdoin noin neljän aikaan mun vanhemmille ja nukkumaan...
Tosin unet jäi siis älyttömän vähiin ja täällä sitä yövuorossa nyt kärvistellään.
Aamulla Jussukka hakee mut työmatkallaan (odottelen taas yövuoron päälle sellaset ylimääräset puolituntia... No ei paha oikeestaan...) ja vie mun vanhemmille nukkumaan josta se hakee mut kun pääsee töistä. Jep. Ei oo vaikeeta taas ei.
VITTU MITÄ SÄÄTÖÄ!
ja just kun olin lähdössä duunista (viimein kyydin saatuani ja kolmetuntia kirottuani ääneen kaikille työkamuilla) sanoo iltavuorolainen: olisit sä voinut mennä mun autolla kotiis ja tuoda sen sitten yhdeksäksi takaisin kun kuitenkin tulet yövuoroon... AAAAARGH!:)
Dear God, en tiedä itkiskö vai naurasko!
2 kommenttia:
tän takia meikä dissaa autoja niin kovaa ja fillaroi tukka tuulessa hulmuten :D
hyvin lähellä on että mä kans vaihdan kulkuneuvoa... :) helvetti!
Ei vaan, myyn tuon paskan pois ja ostan toisen paskan tilalle...
Lähetä kommentti