Olin vihdoin niin urhea että varasin ajan lääkäriin.
Näiden mahavaivojen on nyt selvittävä.
Lauantain olin pois duunista kun koko perjantain taas kärsin kamalista kivuista ja vatsa oli totaalisen sekaisin.
Luulen että oli jotain vatsataudin poikasta tms normaalien kipujen lisäksi.
Epäilen että mulle saattas olla kysta (munasarjassa)... Nehän on todella yleisiä ja melkein aina hyvänlaatuisia vaikka siis "nesteksavaimia" ovatkin.
On meinaan nuo kivut nyt muutaman kuukauden paikallistuneet tuonne oik. puolelle alavatsalle ja oireet täsmäis aika hyvin mitä olen kystista kärsineiden kanssa jutellu.
Mutta joo, mähän en teitty tee sitä diagnoosia vaan lääkäri.
Kyllähän sitä mitä vaan tauteja itselleen saa oireisiin täsmäämään jos vaan tarpeeks kuvittelee ja muistelee mitä koulussa jne on oppinut.
Mutta joo, 15pv sitten mun luotto-lekurille vaikka saakin pulittaa siitä noin 100e, mutta hyvästä kannattaa maksaa!
2 kommenttia:
mullakin kysta vaivas..en muuten osaa kuvailla kun, että kipu tuntui selvästä yhdessä kohdassa, jotenkin pystyi kuvittelemaan sen palluran siellä munasarjassa:)
Joo, mulla sama juttu. Sellanen tunne kuin joku kiristäs tuolla sisällä. Välillä säteilee selkäänkin kipu (mikä googlettamalla ainakin löytyi myös yhdeksi oireeksi)...
No 15pv tosiaan tietää. On ainakin ihan specialista gyne niin eiköhän se vian löydä jos se ei ole korvien välissä :)
Lähetä kommentti