Odotan lauantai iltaa kuin kuuta nousevaa.
Meidän jenkki-tallin 20v bileet meinaan pyörähtää tossa lauantain alkuillasta käyntiin ja illan bändi-kattaus on aika messevä...
Vai mitä sanoo alaan vihkiytyneet ihmiset nimistä...
...Flat Top Rockets
...Tail Shakers
...Jussi Syren & Rockabilly Revival
... ja Neva River Rockets.
Oon niiiiiiin intoa täynnä!
meinas maanantaina loppu usko kun eräs "ystävä" jonka piti auttaa hommaan ulkolaista pääesiintyjää ilmoittikin yhtäkkiä että joo, bändi ei haluakaan tulla (en viitsi nyt nimiä mainita tässä yhteydessä...).
Oltiin tuon aviomiehen kanssa ihan silleen että mitä vittua (puolisko siis on hoitanut näiden bändien buukkaamisen ym). "EI HALUA TULLA".
Kiukku ja pettymys oli aikamoiset kun asia oli sovittu jo kesällä ja nyt yhtäkkiä alkaa joku tällänen ihme venkoominen. pärkkele.
Mutta asianosaiset voivat olla ihan varmoja ettei asia jää tähän koska tällänen peruminen rikkoo jo todella törkeästi kaikkia sopimus-"lakeja" jne.
Joten kunhan varmistellaan pari asiaa niin asianomaiset joutuu vastuuseen. Sen verran kiukkua, pahaa mieltä ja ylimääräistä työtä tää aiheutti että ei sormien läpi kyllä katsella!
Onneksi yksi luotettava ja asiallinen kaveri hoiti meille sitten kolmen päivän varoitusajalla tuon Neva River Rocketsin joka itseasiassa on itselleni jopa mieluisampi vaihtoehto kuin ensimmäinen. Näin ne hommat hoituu kun niitä hoidetaan kuten pitää ja kun on kyseessä bändi jolla on munaa ja asenne kohdallaan. Voivat olla varmoja että heitä kohdellaan kuin kuninkaallisia täällä!
Mutta tässä vielä pari talkoo-kuvaa. järjestelyt on kovassa vauhdissa ja kohat räjähtää!

Jussi kokoalaa lavaa ja äänentoistoa.

Mercury lähtee ulkoilemaan bileiden ajaksi :)

mmmm. beer...
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti