8/29/2011

suhteellisuusteoriaa.

Tänään tuntuu onnelliselta.
Vaikka stressi painaa harteita, rahat tiukalla ja keho on ihan uuvuksissa, niin on onnellinen mun ihmisistä.
Tänään vaan taas muistin miten ihania ja luotettavia ihmisiä mun elämässä on.

Mies jonko voin laskea maailmalle ihan huoletta, joka ei sekoile, hölmöile eikä petä.
Ja millaisen matkan sekin mun kanssani on kulkenut läpi vaikeiden ja läpi hyvien aikojen.
Ihminen joka seisoo mun rinnalla ja pitää mua kasassa sillon kun itse en pysty.

Perhe. Sanat ei taida riittää siihen. Ei tule koskaan olemaan syytä miksi ne mut jättäisi tai hylkäisi. Ne on mun turvasatamani täsäs maailmassa. Aina

Ja mun parhaat ystävät. Ne joiden aikana voin olla täysin rehellinen. Täysin epäkypsä ja keskeneräinen minä. Ja ne hullut välittää musta. Sanoo että ne ei oo lähdössä mihinkään mun elämästä koskaan. Ne joiden kanssa välit on sellaiset ettei niitä voi kaataa kukaan tai mikään millään vääryydellä tai kepulikonsteilla. Rehellisiä, suoraan puhuavia.
Niitä ihmisiä joilta mun onni ei ole pois vaan joiden kanssa voi jakaa ilonsa ja surunsa.
Ne ihanat tyypit joilla riittää sydäntä minulle ja muille, jotka ei sido mihinkään "kahleisiin".
Niitä ihmisiä joille voin soittaa keskellä yötä ja jotka voi puolestaan soittaa mulle.
Ne jotka pitää mun puolia ja puuttuu vääryyksiin jos niitä huomaavat,
Jotka ovat rehellisiä mulle ja muille.

Ja tietysti kaikki kivat kaverit, töissä ja harrastuksissa. Monissa eri yhteisöissä ja ympyröissä. Ilostuttavia, ihastuttavai. joskus vihastuttavai. paljon mun kanssani kivoja juttuja jakavia!

Vaikka mulla ei oo rikkauksia, ei kaikkia hienouksia, ei ehkä maailman parasta duunia niin silti mä olen jumalattoman onnellinen. Just nyt, just näin.

Ei kommentteja: