Noniii.
Niinhän siinä kävi, että sairaslomalla ollaan loppuviikko ja sit alkaa LOMA!
Pakko oli hakeutua työterveyteen kun tää olo alkaa olla niin totaalisen burned out!
Työtä ja työtä aj työtä.
Myös vapaa-ajalla paaaaljon menoa ja hommelia.
Stressi katossa millon mistäkin syistä.
Liian vähän unta ja huilipäiviä...
Siitä seuraa se että tanssitunnin kesken häviää voimat ja saa ravata laattaamaan.
Pyörryttää, itkettää, väsyttää...
Töissä kaikki asiat melkeen kiukutti ja tuntui ylitsepääsemättömiltä.
Kimahtelin, kilhatelin, vänkkäsin ja mökötin.
Äärestä laitaan kahdessa sekunnissa.
KOSKA MÄ OPIN!??
Koska mä opin etten mä ole kone joka voi vaan painaa väsymyksestä huolimatta.
Syödä kiireessä, murehtia ja huolehtia...
Ehkä joku terve vielä voisi, mutta tuo ystäväni Crohnin Tauti ei oo ollenkaan samaa mieltä siitä että kropan voimavarat viedään liian tiheesti äärimmäisen loppuun.
Ihmiset rakkaat, LEVÄTKÄÄ!
Kuunnelkaa kroppaanne.
Se tunne kun on on siinä oravan pyörässä on hetkittäin huikea.
Mä jaksan, mä ehdin, mä hoidan...
Sitten sitkutteteletkins elässäs kuin tyhjäkäynnillä pyörivä sähköjänis.
jalat kävis mutta ylös ei enää pääse.
NYT TÄÄ EUKKO HUILAA!
1 kommentti:
Tämä on niin totta, että sitä menee ja menee ja sitten on ihan väsynyt.
Jaksamisia ja mukavaa lomaa! Muista rentoilla lomalla! <3 :)
Lähetä kommentti