En olekaan vielä virallisesti esitellyt meidän perheen uutta jäsentä.
Joitain viikkoja sitten meille muutti pieni hyrisevä karvalapsi.
Nimekseen neiti sai Pulu, koska keskustelee innostuessaan aivan pulun kujerrusta muistuttavalla äänellä :)
Pulu muutti meille läheisestä maatalosta, myönnettäköön että
alaikäisenä, joitakin viikkoja sitten.
Emonsa oli jostain syystä alkanut hermostua häneen ja hänen ollessa ainoa pentueessa (emo oli saanut pennut ulos ja ei ole tietoa mitä
muille tapahtui vai oliko Pulu ainoa lajissaan) nähtiin siis parhaaksi hakea tyttö jo kotiin.
Ja hienosti sujuu. Kertaakaan ei ole tarpeilla käyty väärässä paikassa ja ruoka maistuu hienosti.
Neiti on myös TODELLA leikkisä ja villi, menoa & meininkiä riittää siis!
Tässäpä hän kaikessa kauneudessaan!




1 kommentti:
Ihana kisuliini!
Lähetä kommentti