OIIIIII!
Oon ihan hurmaantunut ja tosi tosi ilahtunut.
Facebook-frendini muisti mua viestillä ja vilautti aivan ihania 50-luvun talvikenkiä.
Oli muistanut mut menneen viikonlopun bileissä ja sen että noita isompi kokoisia 40-50 luvun kenkiä aina metsästelen.
Nämä rakkaudet siis muuttavat mun luo loppukuusta!
Ihanat nilkkuritöpsökkäät <3 karvaa sisällä jne. oi oi oi.
Hitto miten tuli hyvä mieli tollasesta ihan täysin yllättäen tulleesta mukavasta sattumasta Kiitos Mimosa <3
Värjäilin tässä sairasloman "kunniaksi" (lue: ajankuluksi ja järkyttävän juurikasvun poistamiseksi) hiukseni.
Päädyin kokeilemaan Syoss merkin väriä Dark Brown.
En oo ennen käyttäny tuota väriä mut ajattelin et tuollanen tummanruskea ei oikeen koskaan oo mun päässä niin tumma kun kuvissa ja ei tuo näyttäny niin kovin tummalta muutenkaan. itseasiassa aika sopivalta.
Noh, tässä on lopputulos...
Olen siis palannut jälleen, tälläkertaa vahingossa, Bettie-Page-WannaBe-kaartiin.... Olikin siis ihan pakko verestellä otsatukka-lookkia ja kiputella nykyään leukaa hipova otsatukan reuhka rullalle muka mallaamaan käännettyä otsista. hahahahaha. nice.
Että mustalla tukalla mennään seuraavat viikot.
Onneksi tuo on sellanen ruskeaan taittava musta eikä sinisen-musta joka tekee musta aivan sairaan näköisen :P


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti