8/28/2011

slow down baby, slow down..

Ihmekös tuo että päässä on soinut puolet päivää Setzerin versio vanhasta kunnon slow downista.
Ja hitaammalle elämälle ja etenkin lomalle on kyllä tarvetta. indeed.

Onpahan vaan ollut vilkas ja menevä viikko.
Oon vaan niin helposti houkuteltavissa kaikkeen kivaan (mikä nyt ei ole musta paha asia ollenkaan.hah) että meinaa olla liiankin vilkasta välillä.
Enkä nyt siis tarkoita mitään baareissa notkumista ja pääntäyteen vetämistä. Itseasiassa kuppilat ei sinällään ees kiinnosta.
Ainakaan niin että niihin pitäisi päästä joka viikonloppu koluamaan.

Jokin aika sitten olin ystäväni kanssa "yössä" ja totesin taas että on nuo kapakat kamalia paikkoja. Ainakin selvinpäin.
Oksennusta pitkin lattiaa muutamassakin kohdassa, tahmeeksi sotkeemtuneita lasinsiruja joita kukaan ei ehdi siivota, tupakkakoppien järkyttävä käry, ihmiset tuuppii ja tönii vahingossa ja läikyttelee juomia toisten päälle... Jossain nurkassa nuollaan ja melkein nussitaan, ihan vaan siinä kaikkien katseiden alla. ikään katsomatta.

No, toisaalta myös tiedän että baarissakin on kivaa ja moiset "pikkuseikat" unohtuu kun itse on humalaisessa ja kaikki on niin ihanaa ja mahtavaa.

Oon kai tullut vanhaksi kun en jaksa enää jokaista vapaata lauanataita tai perjantaita roikkua kännäämässä. Enemmän oon alkanut arvostaa keikkoja ja bileitä jollin kivalla kaveriporukalla, saunailtoja jne. Ihan sellanen pelkkä baareissa hengaaminen ei niin nappaa. (toki joskus hyvässä seurassa.)
En tosin työn takia oikeen pääsekään mihinkään nykyisin, joten siksikin vapaat viikonloput haluaa käyttää jotenkin oikeesti kivasti. Jos vaan pystyy.

Nyt on kyllä tosiaan ollut mukava viikko. Tanssia, kivoja kivoja ihmisiä jne. Yövuorot duunissa vähän verottaa voimia.
Oikeestaan oon todella todella väsynyt työntekoon ja odotan lomaa oikein käsittämättömän kovasti. Ihan sama vaikka satas vettä jokapäivä tai tulis jo talvi, kunhan mun ei tarvii raahata itteeni töihin passaamaan yhtään ketään.
aaaargh. Viimenen piinaviikko ennen lomailua alkaa huomena. Siitä kun selviää niin on aika voittaja olo, ellei pää sekoa ennen sitä. :P

Tänään olen sitten viettänyt hidasta elämää. Tai oikeestaan perjantaista lähtien.
Perjantaina käytiin mukavalla visiitillä mun vanhempien luona ja eilen puolestaan treffattiin isännän pulen sukua.

Niin väsyksissä alkaa kroppa olla että mahavaivatkin taas vaivaa. Eilen tanssitreeneissä lähti yhtäkkiä voimat kropasta ja alko oksettaa. Säästän teidät suolistollisilta yksityiskohdilta ja seurauksilta. Mutta jonkun aikaa sai keräillä itseään ja juoda ennenkuin pystyi jatkamaan.
Kroppa selkeesti ilmoittaa että nyt tarvii saada jo työ- ja muut stressit katkaistua ja nauttia myös vapaalla olosta ja lepäilystä.

Ei kommentteja: