8/13/2011

Did U miss me?

Päätin palata taas blogin ääreen hetken luovan tauon jälkeen.
Edelleen yhtä hajanaista ja sekalaista tejstiä vailla sen suurempaa punaista lankaa luvassa.

Kesä meni...
Niin se jotenkin tosiaan meni vaan, vaikka kovasti ne väittää helteitä vielä tulevan.

Mun kohdallani kesä on mennyt aikalailla ohi, liian monta kivaa ja tärkeää juttua on peruuntunut. Ei MM-kisoja englannissa mun kohdalla (vitsi muuten suomalaiset veti hienosti siellä!), ei tänään edes joka kesäistä LinnaCruisingia... Kun pitää olla duunissa ja kun pitää olla köyhä niin niinhän se menee.

On tässä ollut kuitenkin mukaviakin juttuja kesässä.
Juhannus oli huiman kiva ensin mun vanhempien luona aamuun asti saunoen. Love you my parents <3 ja seuraavana päivänä sama kuvio anoppilassa.
Ruotsin matka Power Big Meettiin oli kans kiva.
Ja ihan kiva tanssitapahtuma saatiin aikaan Feet On Firesta :)
Ja Risto kummipojan luona oli ihan huiman kivat 3 päivää. Syyskuussa uudelleen helsingin humuun!!! Pakko päästä.

Kai mä oon jotenkin vaan sitten niin kiittämätön kun tänään ruokaostoksille mennessäni itku kuristi kurkussa kun katselin Linna Cruising letken kulkua ohi. Joka saakelin vuonna oon siellä ollu mut tänään meni vaan kaikki munilleen.

Mä oon vakaasti päättänyt alkaa suhtautua elämään positiivisemmin ja oleen valittamatta niin paljon. Mulla on kuitenkin perusasiat NIIIIIN hyvin.
Oon päättänyt alkaa tutkiskeleen tarkemmin omia fiiliksiäni, vallankin niitä synkkiä.
Oon päättänyt että mietin miksi joissain tilanteissa oon kauhean kateellinen tai hermostun helposti tietyn tyyppisiin ihmisiin/käyttäytymiseen.
Ja esim nyt tänään tein tosi kovaa töitä ajatuksien taholla sen suhteen etten heittäytyisi ihan vallan poraamaan surkeuttani peruuntuneen juhlintaillan/kivan tapahtuman takia.

Lopunkaiken sain töstäkin päivästä hyvääkin irti. paljonkin.
Ystävän hassut puhelut saivat nauramaan ja sain myös purkaa ajatuksia ja harmituksia.
Kissanpoika on parasta seuraa ja terapiaa. hetkittäin leikitään matot rullalle ja toisessa hetkessä nukutaan päät vastakkain kehräten.
Hyvä ruoka ja terveellisempi syöminen on tehnyt ololle hyvää. jaksaa paremmin.
jne jne.
Ja uudet kisatanssit! Né on kauniit <3

Ei kommentteja: